مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

به گزارش مجله گیتی رو، هملنطور که در بالا هم اشاره کردیم، لوگوی هواپیماها هر کدام برای خود دارای فلسفه مخصوص به خودشان هستند؛ شرکت هواپیمایی کاتای پسیفیک هم از این قائده خارج نیست و در سال 1994 درست زمانیکه هویت این شرکت توسط آژانس تبلیغاتی Landor Associates ثبت گشت، طراحی شد. این نماد در واقع بال یک پرنده است که انگار با قلم رنگ کشیده شده است.

مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

در ادامه معرفی بهترین لوگوی هواپیماها در جهان می خواهیم به سمت شرکت هواپیمایی آلاسکا برویم. این شرکت هواپیمایی در دنباله هواپیماهای خودش چهره یک مرد اسکیمو را به تصویر کشیده است. این شرکت هواپیمایی برای به روز رسانی نام تجاری خودش در سال های گذشته اقدام به ارائه یک سری تغییرات کوچک در لوگو خود نموده است.

سالها پیش در تاریخ 20 دسامبر 1993 در مالزی تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی به بیشتر کشور های آسیای شرقی پرواز مستقیم دارد. در سال 2011 گفته شد که ایر آسیا سفارش 200 فروند هواپیما ایرباس A320neo را داده است.

لوگوی هواپیمایی آسمان برگرفته از پرنده ای (درنا) در حال پرواز است که استفاده از آن برای یک شرکت هوایی چندان دور از انتظار نیست.

لوگوی هواپیمایی شرکت لوفت هانزا به طور دقیق 100 سال پیش طراحی شد با اعمال تغییراتی بر روی آن چهره مدرنی به خود گرفت. المان اصلی این شرکت هوایی درنا بوده که به رنگ های آبی و زرد طراحی شده است. این شرکت در سال های اخیر یک سری تغییرات جزئی را بر روی لوگوی این هواپیما به وجود آورد که اگرچه نامحسوس بود اما بر روی جلوه این برند هوایی زمانی که در آسمان ها در حال پرواز بود نیز تاثیر بسزایی نیز داشت. لازم به ذکر است که بگوییم این شرکت هوایی یکی از بهترین و معتبرترین ایرلاین های جهان است که به 211 مقصد بین المللی در 74 کشور جهان پرواز دارد.

منبع مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1944

به "مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید