تور ترکیه ارزان: معرفی برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه

به گزارش مجله گیتی رو، خرید ملک در ترکیه میتواند یک سرمایه گذاری پرسود با مزایای بسیار باشد، به شرطی که خریدار به سراغ برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه برود! اما برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه کدام شهرها هستند و چرا به این شهرها برترین میگویند؟! این پرسش را افراد پس از شنیدن عبارت بالا مطرح میکنند و ما قصد داریم در این مقاله به این پرسش پاسخ بدهیم.

تور ترکیه ارزان: معرفی برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به طور کلی شهروندان دیگر کشورها در اولین قدم با هدف اخذ اقامت ترکیه اقدام به خرید ملک در این کشور میکنند. اما پس از اخذ اقامت ممکن است بنابه دلایل مختلف از قبیل سرمایه گذاری در پی خرید املاک بیشتر در شهرهای مختلف ترکیه باشند. در هر دو صورت فرد اگر به سراغ برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه برود هم امکان بهرهگیری از امکانات آن شهر برای او فراهم میشود و هم اینکه در زمان فروش ملک معاملهای پرسود را تجربه میکند.

خرید ملک در استانبول ترکیه

برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه چه شهرهایی هستند؟

در هر زمان شهری که از نظر موقعیت شغلی و تحصیلی، امکانات رفاهی و درمانی جایگاه مطلوبی داشته باشد، برترین شهر برای خرید ملک به حساب میآید حال تفاوتی ندارد که این شهر در کشور ایران باشد یا کشور ترکیه یا هر کشور دیگری.

با این حال بعضی از افراد ترجیح میدهند به سراغ شهرهایی بروند که هزینه خرید ملک در آنها به نسبت پایینتر باشد، یا ترجیحشان در انتخاب شهری برای زندگی آرامش آن شهر است. به این ترتیب انتخاب برترین شهر شاید مسئلهای سلیقهای باشد. به همین تصمیم داریم برترین شهرها برای سرمایه گذاری ملکی و خرید آپارتمان در ترکیه را از جنبههای متفاوت آنالیز کنیم و انتخاب نهایی شهر مذکور را برعهده خود شخص میگذاریم.

در حال حاضر برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه عبارتند از؛

1. استانبول

2. آنتالیا

3. آلانیا

4. بدروم

که در ادامه به صورت جداگانه امکانات هریک از این شهرها را آنالیز میکنیم.

1. استانبول (Istanbul)

در میان برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه، استانبول در صدر فهرست قرار میگیرد زیرا این شهر حتی بهتر از مرکز مورد توجه مهاجران است و مسلما امکانات بیشتری نسبت به دیگر شهرها دارد.

شهر استانبول از نظر جغرافیایی در شمال غرب ترکیه واقع شده است این شهر با جمعیت بالغ بر 16 میلیون نفری که دارد یکی از شهرهای نسبتا شلوغ ترکیه به حساب میآید. استانبول تنها شهر در کل جهان است که در دو قاره اروپا و آسیا توسعه یافته و به عبارت دیگر یک شهر اروپایی و آسیایی محسوب میشود. شهر استانبول سومین کلان شهر خاورمیانه نیز میباشد و به این ترتیب فرصتهای شغلی و تحصیلی بسیار عالی برای افراد دارد.

این شهر معدن کافهها و رستورانهای بنام، مراکز خرید متعلق به برندهای شناخته شده روز جهان، مکانهای دیدنی و جاذبههای گردشگری است و بر این اساس هرساله تعداد زیادی گردشگر این شهر را برای مسافرت و سرگرمی انتخاب میکنند، به عبارت دیگر شهر استانبول منابع درآمدی گردشگر محور زیادی دارد.

مهمترین علت خرید خانه در استانبول در میان برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه این است که در استانبول با هر بودجه و هزینهای میتوان ملک یافت. زیرا همانطور که گفته شد نیمی از این شهر در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا واقع شده و هر منطقه شهر دارای بافت قدیم و مدرن است ، بنابراین اینکه قیمت املاک هر منطقه آن رنجهای مختلفی را شامل شوند امر مسلمی است.

معرفی آنتالیا به عنوان برترین شهر برای خرید ملک

2. آنتالیا

آنتالیا شهری شناخته شده در ترکیه است که به علت داشتن دریا و سواحل زیبا، آب و هوایی مطلوب و جاذبههای گردشگری دیگر توجه افراد را به خود جلب نموده به طوریکه برای خرید ملک و سرمایه گذاری این شهر را انتخاب میکنند.

در این شهر خدمات رفاهی مختلفی از قبیل سالنهای تئاتر، کنسرت، سینما، سالنهای ورزشی لوکس و تمام خدمات عالی برای زندگی مطلوب وجود دارد. جمعیت این شهر 2 میلیون نفر میباشد و میتوان گفت در مقایسه با دیگر شهرها، شهری آرام و خلوت مناسب برای زندگی است.

املاک آنتالیا به دو گروه ویلایی و آپارتمانی تقسیم میشوند که هریک از آنها در مساحتهای مختلف و قیمتهای متفاوت به فروش میرسند.

3. آلانیا

هم اکنون بالغ بر 20 هزار شهروند خارجی در آلانیا سکونت دارند که به جرات میتوان گفت نیمی از این افراد شهروندان ایرانی هستند، همین عامل باعث شده تا زندگی در این شهر آسان باشد و این شهر را به یکی از برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان تبدیل کند.

امکانات دیگری از قبیل کلابهای شبانه، رستورانهای بومی با غذاهای فوقالعاده، چشم انداز ها زیبای طبیعی و بعلاوه نزدیکی به فرودگاه نیز در برترین بودن این شهر دخیلاند.

نزدیکی این شهر به دریا باعث شده تا حتی آپارتمانهای آن هم چشم اندازای رو به دریا داشته باشند یعنی حتی در صورت خرید منزل آپارتمانی، افراد میتوانند از چشم انداز دریای نیلگون و سواحل زیبای آن لذت ببرند.

4. بدروم

شهروندان ترکیه و گردشگرهایی که به این کشور مسافرت میکنند بدروم را بهشت گمشده میدانند زیرا این شهر تلفیقی از جاذبههای گردشگری و اماکن سرگرمیی دارد، این عوامل باعث افزایش تقاضای خرید ملک و تبدیل شدن آن به یکی از برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه شده است. به عبارت بهتر زمانی که تقاضای خرید ملک در شهری بالا باشد ارزش ملک پس از مدت زمانی کوتاه افزایش پیدا خواهد نمود و صاحب ملک با سودی معقول پیروز به فروش ملک خود خواهد شد.

بیشتر املاک واقع شده در این شهر در دامنه کوه قرار گرفته و چشم اندازای رو به دریا دارند زیرا شهر بودروم از یک سو به دریای اژه و از سوی دیگر به کوه ختم میشود.

ضمناً بد نیست بدانید این شهر در داخل خود فرودگاه بین المللی دارد پس از هر لحاظ برای زندگی و سرمایه گذاری مناسب است.

خرید ملک در بهشت گمشده ترکیه بدروم

سخن پایانی

این 4 شهر نام برده برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه هستند اما بجز این شهرها شاید بتوان شهرهایی مانند فتحیه، کالکان، دالیان و دیدیم را هم جزء شهرهای خوب و مناسب برای خرید ملک و زندگی دانست.

توصیه ما به شما که متقاضی خرید ملک و در جستجوی یافتن برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه هستید، این است که در ابتدای راه هدف خود را از خرید ملک معین کنید و سپس از یک فرد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید، مشاورین هوم ترکی آماده پاسخگویی به پرسشها و هدایت شما در زمینه خرید ملک و معرفی برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه متناسب با شرایط شما هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2076

به "تور ترکیه ارزان: معرفی برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: معرفی برترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید