پیشگیری و درمان بیماریها با آب غنی از هیدروژن

به گزارش مجله گیتی رو، مقالات علمی فراوانی،عامل طیف وسیعی از بیماریها را به طور مستقیم یا غیرمستقیم رادیکالهای آزاد مخرب می دانند. این طیف از یک سو بیماریهایی همچون؛ سرطان، دیابت و فشار خون ، بیماریهای اعصاب و روان مانند آلزایمر و پارکینسون، لکه، چین و چروک پوست و از سوی دیگرکاهش توان باروری، آسیبهای ورزشی و بسیاری دیگر را شامل می شود.

پیشگیری و درمان بیماریها با آب غنی از هیدروژن

از دید بسیاری اکسیژن عامل اصلی حیات است اما این تنها یک سوی قضیه است اکسیژن می تواند نابودگر هم باشد . شاید همه ما شرایط آهن در روبرو با اکسیژن را بارها دیده باشیم. در واقع بخشی از اکسیژنی که ما روزانه مصرف می کنیم ، میتواند به شکلی از اکسیژن تبدیل شود که مخرب است و به آن رادیکال آزاد مخرب می گویند.بدن انسان مکانیزم های متفاوتی برای مقابله با این نوع رادیکالها دارد و مکملهای موجود در مواد غذایی هم می توانند عامل مبارزه با این نوع رادیکالها باشند . اما شرایطی ایجاد می شود که مقدار این نوع رادیکالها بیش از حد معمول میگردند که بدن به شکل طبیعی نمی تواند مقابله کند.که میتوان به استرس، تغذیه نامناسب، پر خوری و چاقی ، در معرض مداوم امواج مختلف بودن، آلودگی هوا، ورزش شدید فیزیکی، سیگار و دود آن و مواردی دیگر اشاره کرد.

شاید برای شما سوال باشد چه مسئله ای با زیادی رادیکال آزاد مخرب ایجاد می شود؟ پزشکان و پژوهشگران در سالیان اخیر طیف وسیعی از بیماریها را به رادیکال آزاد مخرب نسبت می دهند : سرطان، آلزایمر، پارکینسون، دیابت، کلسترول خون و لکه های پوستی شاید تنها بخشی از این بیماریها باشد. شاید بارها در مورد افزایش حملات قلبی در شرایط آلودگی هوا ، افزایش سرطان بدلیل تغییر عادات غذایی ، ایجاد لکه پوستی با کشیدن سیگار و بسیاری دیگر شنیده باشید. همه اینها در یک نقطه مشترکند رادیکال آزاد مخرب.

اما چه باید کرد؟

این قضیه دو بعد دارد ، بخشی که دست ماست و بخشی که خارج از توان ماست . اصلاح عادات غذایی ،استفاده از میوه و سبزیجات تازه و کاهش سیگار شاید اون قسمتی باشد که ما باید در زندگی مان به شکل اساسی تغییر ایجاد کنیم اما بخشی دیگر شاید در توان ما نباشد. امروزه همه ما روزانه استرسهای مختلفی را تحمل میکنیم ، آلودگی هوا بخشی از زندگی ما شده است، همواره در معرض اروبروای مختلف هستیم و بدلیل کاهش وقت غذاهای نامناسب بخشی از زندگی ما شده اند.

چاره چیست؟

پزشکان مصرف آنتی اکسیدانها را در این شرایط ضروری میدانند، تعدادی آنتی اکسیدان طبیعی که در قالب غذایی نیاز است تا مصرف شود وجود دارند. ویتامین C ، ویتامینE، و بتا کاروتن موجود در سبزیجات از آن جمله اند. همچنین اسید اوریک و کوآنزیمQ10 هم می تواند رادیکالهای آزاد مخرب را از بین ببرند. اما کافی نیست...

آب غنی از هیدروژن تحولی جدید

به تازگی و در سالیان اخیر آب غنی از هیدروژن به عنوان آنتی اکسیدانی با اثر درمانی فراوان مانند پیشگیری از سرطان، کاهش کلسترول و قند خون، افزایش مقاومت بدن، کاهش چین و چروک و لکه های پوستی و بسیاری دیگر در مقالات مختلفی معرفی شده است. در این زمینه مقالات و ارجاعات علمی بسیاری موجود است که می توانید به برخی از مقالات مراجعه کنید.

هیدروژن قادر است به شکل انتخابی رادیکالهای آزاد مخرب را بزداید، و تنها آنتی اکسیدانی است که قادر است در تمامی بافتهای بدن و سلولهای مغزی حرکت کند. همه سلول ها در بدن انسان از آب و چربی تشکیل شده اند و هیدروژن قادر است رادیکالهای آزاد مخرب را در همه سلولها از آنجا که در هردوی آب و چربی حل می شود، از بین ببرد.هیدروژن قدرتمندترین عامل احیاگر است و پس از واکنش با رادیکالهای آزاد مخرب از بدن به شکل آب خارج می شود. در مورد خواص درمانی آب غنی از هیدروژن می توانید به خواص هیدروژن مراجعه کنید.

هیدروژن ویژگی های بی بدیلی دارد که به برخی از آنها اشاره می شود:

  • 176 مرتبه موثرتر از ویتامین C از جهت قدرت آنتی اکسیدانی
  • 865 مرتبه موثرتر از کو آنزیم Q10 از جهت قدرت آنتی اکسیدانی
  • بدون هیچ گونه ضرری برای انسان
  • از بین برنده رادیکالهای آزاد مخرب به شکل انتخابی
  • در بدن حتی در صورت مصرف زیاد نخواهد ماند.

آب غنی از هیدروژن چگونه تولید می شود؟

راههای زیادی برای تولید آب غنی از هیدروژن وجود دارد ساده ترین و سریع ترین و کم هزینه ترین آن مولد آب هیدروژنه است. این مولدها که به تازگی عرضه شده اند . قابلیت تولید آب غنی از هیدروژن در مقیاس بالا که خواص درمانی داشته باشند را دارند.

منبع: setare.com
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1581

به "پیشگیری و درمان بیماریها با آب غنی از هیدروژن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری و درمان بیماریها با آب غنی از هیدروژن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید