نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

به گزارش مجله گیتی رو، نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی (Sleep Expo Middle East) تنها رویداد اختصاصی در این صنعت در خاورمیانه و آفریقا است که در تاریخ 7 تا 9 ژوئن 2022 (17 تا 19 خرداد 1401) در دبی برگزار می گردد. در این مطلب از خبرنگاران، اطلاعات بیشتری درباره نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی خواهید خواند.

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

درباره نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

به لحاظ موقعیت جغرافیایی دبی و مراودات مالی و تجاری گسترده با کشورهای منطقه، همواره تعداد زیادی نمایشگاه در امارات برگزار می گردد که نقش موثری در توسعه صنایع مختلف و توسعه بازار ایفا می نمایند.

تجار و فراورینمایندگان کالای خواب نیز از شرکت در نمایشگاه کالای خواب استقبال می نمایند، زیرا شاهد استانداردهای بالایی در این زمینه هستند و فرصت مناسبی برای عقد قرارداد و جلسات مرتبط با دیگر تجار و فعالان این صنعت در کشورهای مختلف پیدا می نمایند.

سال جاری سومین سال برگزاری نمایشگاه تجهیزات خواب در دبی است. می توان گفت این بزرگترین تجمع افراد و گروه های فعال در صنعت لوازم خواب به شمار می رود. فرصتی فوق العاده چه برای عرضه نمایندگان تجهیزات خواب، و چه خریداران تا با تازه ترین محصولات این صنعت آشنا شوند و در جهت توسعه این صنعت گام بردارند. اگر شما هم علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه هستید، می توانید بلیط هواپیما دبی را از خبرنگاران تهیه کنید.

این نمایشگاه غرفه هایی را به فراورینمایندگان تشک، ماشین آلات تشک، لوازم جانبی و فناوری خواب، عرضه نمایندگان وسایل یاری نماینده خواب و عرضه نمایندگانی از بخش های بین المللی اختصاص داده است تا محصولات، نوآوری ها و راه چاره های خود را در بازار رو به رشد کالای خواب به نمایش بگذارند.

چرا باید در نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی شرکت کرد؟

هدف از برگزاری این نمایشگاه، به اشتراک گذاشتن تازه های علمی در حوزه صنایع خواب است که به ارتقای سلامت خواب و دانش فعالان در این صنعت یاری می نماید.

افرادی که در این نمایشگاه شرکت می نمایند، آموزش های حرفه ای دریافت می نمایند، به علاوه با استانداردهای بالای تجهیزات خواب آشنا می شوند.

کسانی که به عنوان خریدار و بازدیدنماینده در این نمایشگاه شرکت می نمایند، نیز انتخاب های فوق العاده ای از میان خدمات و محصولات متنوع این صنعت با برندهای شرکت های بزرگ و مشهور، خواهند داشت.

کنفرانس دو روزه ای که در طول این نمایشگاه برگزار خواهد شد، فرصتی است برای آشنایی با چالش ها و راه چاره ها و آخرین فناوری ها در صنعت لوازم و تجهیزات خواب که به توسعه و رشد کسب وکارهای این بخش یاری چشمگیری خواهد نمود.

چه کسانی در نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی شرکت می نمایند؟

همانطور که پیش تر گفته شد، هر ساله افرادی که در حوزه فراوری و عرضه محصولات و تجهیزات خواب در سرتاسر دنیا فعال هستند، از شرکت در این نمایشگاه و برگزاری غرفه برای معرفی محصولات خود استقبال می نمایند.

از سوی دیگر خریداران و کسانی که علاقه دارند با تازه ترین محصولات این صنعت آشنا شوند، در نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی شرکت می نمایند. شرکت در این نمایشگاه فرصتی خوب برای آنالیز محصولات، انتخاب و خریداری از برترین شرکت ها و فراورینمایندگان دنیا است.

در نمایشگاه سال جاری 40 غرفه دار از 9 کشور شرکت خواهند کرد که می توان به کشورهایی مانند هند، ترکیه، چین، تایلند، سریلانکا و اسپانیا اشاره نمود.

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی چه بخش هایی دارد؟

فراورینمایندگان محصولات مرتبط با خواب، محصولات نهایی خود را در این نمایشگاه عرضه می نمایند.

از سوی دیگر، در بخش sleep tech یا تکنولوژی های خواب، نوترین نوآوری ها و تازه های فناوری، مواد خام و ماشین آلات در بازار این صنعت به بازدیدنمایندگان ارائه می گردد.

جایزه نمایشگاه با عنوان خلاق در صنعت خواب به برترین کار در طول 12 ماه اخیر از میان فراورینمایندگان و تامین نمایندگان این صنعت در خاورمیانه و آفریقا تعلق می گیرد.

بخش های مختلف نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی عبارتند از:

تکنولوژی خواب:

  • فراورینمایندگان و صادرنمایندگان تشک
  • فراورینمایندگان و صادرنمایندگان بالش
  • فراورینمایندگان منسوجات خانگی
  • فراورینمایندگان لحاف
  • فراورینمایندگان رومبلی

مراقبت خواب:

  • کلینیک ها و مراکز خواب
  • فراورینمایندگان و صادرنمایندگان محصولات خواب
  • خرده فروشان مبلمان منزل
  • فروشندگان تشک
  • کارآفرینان و توزیع نمایندگان نو
  • هتل آپارتمان ها
  • بیمارستان ها
  • هتل ها

زمان برگزاری نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب در از 7 تا 9 ژوئن 2022 (17 تا 19 خرداد 1401) برگزار خواهد شد.

مکان برگزاری نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی

دبی، مرکز تجارت دنیای دبی، سالن شیخ سعید 1

مکان برگزاری نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی روی نقشه گوگل

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی، ؟

فرصتی برای ارتقا!

نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب که در دبی برگزار خواهد شد، فرصتی است برای آشنایی با تازه ترین محصولات و تکنولوژی هایی که به خواب بهتر یاری می نمایند. چه در پی خواب راحت تر باشید و چه به واسطه کسب و کار خود، در پی فراهم کردن تجهیزات لازم برای خواب بهتر دیگران هستید، شرکت در این نمایشگاه به شما توصیه می گردد.

برای شرکت در این نمایشگاه سه روزه، می توانید رزرو هتل دبی را در منطقه ای نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه در سایت خبرنگاران انجام دهید.

اگر در نمایشگاه های گذشته تجهیزات خواب شرکت داشته اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

صبا پلاشانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2172

به "نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کالا و تجهیزات خواب دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید