مهلت واریز وجه مادران برنده 3 محصول سایپا در دومین مرحله فروش یکپارچه اعلام شد

به گزارش مجله گیتی رو، برای مادران شرکت نماینده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش اول با موعد تحویل دی ماه که منتخب سه محصول ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک هستند، از فردا (سه شنبه 6 تیرماه) امکان واریز وجه فراهم خواهد شد تا مبلغ علی الحساب را واریز نمایند.

مهلت واریز وجه مادران برنده 3 محصول سایپا در دومین مرحله فروش یکپارچه اعلام شد

به گزارش ایسنا، پیرو اعلام نوبت بندی نتایج دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو ها به وسیله سامانه یکپارچه، متقاضیان حائز شرایطی که در طرح جوانی جمعیت ثبت نام نموده و اسامی آن ها به عنوان بخش اول اولویت زمستان 1402 برای دریافت خودروی ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تایید و به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده اند و به وسیله این گروه صنعتی امروز (دوشنبه 5 تیر ماه)، پیامک برایشان ارسال شده است، می توانند از فردا (سه شنبه 6 تیر ماه) برای واریز وجه علی الحساب خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام نمایند.

اولویت های اعلامی، مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات سایپا صرفاً به وسیله سامانه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام نمایند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با نشانی های مشابه، پرهیز نمایند.

موعد تحویل خودرو ها هفته چهارم دی ماه 1402، قیمت خودرو مطابق روز تحویل خواهد بود؛ مبلغ پیش پرداخت نیز مطابق بخشنامه و به توضیح زیر است:

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2347

به "مهلت واریز وجه مادران برنده 3 محصول سایپا در دومین مرحله فروش یکپارچه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت واریز وجه مادران برنده 3 محصول سایپا در دومین مرحله فروش یکپارچه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید