مقاله: طرز تهیه کورن فلکس خانگی رژیمی برای صبحانه

به گزارش مجله گیتی رو، غلات، در صورتی که حاوی سبوس باشند، فیبر موجود در آن ها در افزایش سوخت و ساز بدن و جلوگیری از سرطان، بیماری های قلبی و دیابت موثر است. ضمن آنکه غلات، حاوی ویتامین B6، اسید فولیک، آهن، روی، منگنز و مس می باشند و اگر پروتئین آن ها طی فرایند حفظ شود، اثر مثبتی بر رژیم غذایی خواهد داشت. ولی غلات صبحانه اکثرا بدون سبوس و قند هستند و در لیست مواد تشکیل دهنده آن ها میزان کمی ویتامین ها و مواد معدنی به چشم می خورد که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد؛ بنابراین متخصصان تغذیه توصیه می نمایند فقط در مواقع ضروری از آن استفاده شود و مصرف مداوم آن اصلا مورد تایید آن ها نمی باشد، مخصوصا در خصوص بچه ها که تحقیقات نشان داده منجر به چاقی و افزایش وزن در آن ها خواهد شد.

مقاله: طرز تهیه کورن فلکس خانگی رژیمی برای صبحانه

اما توصیه ما به شما این است که کورن فلکس را در خانه و به صورتی کاملا سالم و رژیمی تهیه نموده و به همراه بچه ها دلبندتان به عنوان یک صبحانه مقوی و مغذی از آن بهره ببرید.

پیشنهاد می شود برای آشنایی با طرز تهیه یک نوع صبحانه با غلات با عنوان گرانولا کره بادام زمینی به مقاله زیر مراجعه کنید:

کورن فلکس برای اولین بار توسط یک آمریکایی به نام جان هاروی کلوگ درست شد. به طور کلی می توان گفت که صنعت غلات صبحانه در قرن 19 به منظور تغییر رژیم غذایی مردم آمریکا شکل گرفت. هرچند صبحانه مهم ترین وعده غذایی محسوب می شود و به خوردن آن بسیار توصیه شده است، ولی امروزه به دلیل مشغله کاری، بسیاری از افراد پیروز به خوردن آن نمی شوند؛ بنابراین فراورینمایندگان غلات صبحانه، کوشش می نمایند محصولاتی مغذی و خوشمزه که سریع آماده و مصرف شوند، فراوری نمایند. غلات صبحانه برای بچه هایی که در برابر خوردن صبحانه مقاومت می نمایند نیز وسوسه انگیز است و از آنجا که معمولا در شیر غوطه ور می شوند، بدون اینکه به دقت جویده شوند، بلعیده شده و می توانند منجر به مسائل گوارشی شوند.

منبع مقاله: طرز تهیه کورن فلکس خانگی رژیمی برای صبحانه

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1929

به "مقاله: طرز تهیه کورن فلکس خانگی رژیمی برای صبحانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: طرز تهیه کورن فلکس خانگی رژیمی برای صبحانه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه کورن فلکس خانگی رژیمی برای صبحانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید