مصوبه مهم برای بازار سرمایه

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران: وزیر امور مالی و دارایی دو مصوبه مهم شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا در زمینه سیاست های حمایتی مالیاتی دولت از بنگاه های تولیدی را تشریح کرد.

مصوبه مهم برای بازار سرمایه

به گزارش خبرنگاران، فرهاد دژپسند گفت: امسال هم جرایم معوقات اقتصادیاتی، بخشیده خواهد شد، به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، دامنه این بخگرددگی را از بنگاه های فراوریی، به بنگاه های فراوری کالا و خدمات گسترش داده ایم.

به گفته او، امسال مؤدیان اقتصادیاتی از پاداش پرداخت پیش از موعد اقتصادیات برخوردار خواهند شد. لذا پاداش پرداخت پیش از موعد اقتصادیات به ازای هر ماه با 50 درصد افزایش، به یک و نیم درصد افزایش یافت، یعنی اگر یک مودی در طول 12 ماه، زودتر اقتصادیات خود را بدهد، در مجموع یک سال، از 18 درصد پاداش برخوردار خواهد شد/

دژپسند ادامه داد: ورود سازمان امور اقتصادیاتی به پرونده های سال های پیش از سال 1398 تمامی شرکت هایی که در امسال در بورس پذیرش می شوند، ممنوع شده و این شرکت ها تنها بابت صورت اقتصادی سال گذشته خود اقتصادیات خواهند پراخت.

وزیر اقتصاد تاکید نمود: این یک فرصت طلایی خاص است که هم باعث تعمیق بازار سرمایه می گردد و هم پایه و درآمد اقتصادیاتی جدیدی برای دولت ایجاد می نماید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1162

به "مصوبه مهم برای بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه مهم برای بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید