قطع گسترده خدمات مخابراتی در سنگاپور
به گزارش مجله گیتی رو، رگولاتوری سنگاپور از تحقیقات در مورد قطع خدمات مخابراتی و ارتباطی شرکت ام 1 خبر داده است. این قطع خدمات به مدت دو روز طول کشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، در شرایطی که بخش زیادی از مردم سنگاپور به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به دورکاری هستند، قطع خدمات مخابراتی و ارتباطی شرکت ام 1 مسائل زیادی را برای آنها ایجاد کرده است.
ام 1 در مورد جزئیات فنی این مشکل توضیحات چندانی را ارائه نکرده است، اما نقص یادشده باعث شد تا مشترکان خدمات فیبرنوری ام 1 نتوانند از این خدمات استفاده کنند.
این شرکت اولین بار در تاریخ 12 می وجود این مشکل را تایید کرد. مشکل یادشده تا ساعت شش بعدازظهر روز بعد ادامه یافت و در آن زمان ام 1 مدعی حل آن شد. اما تا چهار ساعت برخی مشتریان ام 1 کماکان مدعی عدم دسترسی به اینترنت وخدمات مخابراتی بودند. سرانجام بعد از گذشت سی ساعت از آغاز این مشکل سرانجام ام 1 با صدور اطلاعیه ای در ساعت 2 بعداز ظهر روز 13 می از حل کامل این مشکل خبر داد.
رگولاتوری سنگاپور به ام 1 دستور داده ضمن بررسی دقیق علل وقوع این مشکل برای جلوگیری از وقوع مجدد آن تمهیداتی در نظر بگیرد.
منبع: خبرگزاری فارس