سفیر سابق روسیه:سید حسن نصرالله مواضع سنجیده ای دارد

به گزارش مجله گیتی رو، سفیر روسیه در لبنان که دوره سفارتش به سرانجام رسیده ضمن تاکید بر اهمیت نقش حزب الله در ثبات این کشور بیان کرد، کوشش برای حذف این حزب به نابودی لبنان منجر خواهد شد.

سفیر سابق روسیه:سید حسن نصرالله مواضع سنجیده ای دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

الکساندر زاسپکین، سفیر روسیه در لبنان پیش از ترک سمت خود و ترک این کشور در تبادل نظری حضوری به دعوت المیادین گفت، حل بحران سیاسی لبنان مستلزم توافق میان طرف های بانفوذ و دادن امتیازات است. طرح مساله خلع سلاح حزب الله در ازای یاری های جدید بین المللی غیر قابل قبول است.

وی تاکید نمود، کوشش برای حذف این حزب به نابودی لبنان منجر خواهد شد و طرف های داخلی و بین المللی از جمله آمریکا باید خطوط قرمز را رعایت نمایند تا مسائل به نابودی کشور منتهی نگردد.

این دیپلمات روس نسبت به مقاصد آمریکا در قبال لبنان تردید داشت و گفت، این مقاصد بدون حمایت روسیه از طرح های اصلاحات مالی و تشکیل دولتی با بیشترین گروه های سیاسی لبنان محقق نمی گردد.

وی ادامه داد، با حذف نقش حزب الله، امنیت و ثبات در لبنان غیرممکن است. جنگ حزب الله در کنار ارتش سوریه و نیروهای روس در تغییر دیدگاه مسکو درمورد حزب الله نقش مهمی داشت و زمینه های بیشتری برای تبادل نظر و همکاری سیاسی فراهم کرد. حضور روسیه و حزب الله در یک سنگر در سوریه و نیز تبادل نظری سیاسی روابط دو طرف را مستحکم کرد.

سفیر سابق روسیه مواضع سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله را ستود و گفت، وی مواضع سنجیده ای دارد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1264

به "سفیر سابق روسیه:سید حسن نصرالله مواضع سنجیده ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر سابق روسیه:سید حسن نصرالله مواضع سنجیده ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید