دیدار وزیر ورزش و جوانان با قهرمان طلایی پارالمپیک

به گزارش مجله گیتی رو، زهرا نعمتی، بانوی کماندار کشورمان امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار وزیر ورزش و جوانان با قهرمان طلایی پارالمپیک

به گزارش ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با اشاره به افتخارآفرینی زهرا نعمتی در مسابقات پارالمپیک و این که جدیدا عضو فدراسیون جهانی شده است، گفت: زندگی نامه و مراحل موفقیت ورزشکارانی همچون نعمتی باید در مدارس تدریس شود، هم این که افتخارآفرینی های قهرمانان ما در تاریخ ماندگار باشد و هم نوجوانان و جوانان کشور با شناخت این افراد انگیزه لازم برای موفقیت در کار های خود را به دست آورند.

زهرا نعمتی، بانوی کماندار کشورمان هم با تشکر از وزیر ورزش و جوانان به خاطر نگاه ویژه ای که به ورزش قهرمانی و همچنین ورزش معلولین دارد، گفت: 13 سال است که در رشته خودم رکورددار هستم و چند بار توانستم این رکورد را جا به جا کنم. همه سعی و تلاش من این است که برای کشورم افتخارآفرینی کنم. با توجه به این که در فدراسیون جهانی عضو شده ام جدیت لازم را دارم که از این فرصت برای کمک به رشته تیر و کمان به نفع ورزشکاران کشورم استفاده کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1887

به "دیدار وزیر ورزش و جوانان با قهرمان طلایی پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار وزیر ورزش و جوانان با قهرمان طلایی پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید