آماتوری ورزش ایران مانع حمایت از ورزشکاران است

به گزارش مجله گیتی رو، دبیر فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون و ورزش ما آماتور است به همین دلیل نمی توانیم از ورزشکارانی که به سطح حرفه ای وارد می شوند حمایت کنیم.

آماتوری ورزش ایران مانع حمایت از ورزشکاران است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مشهد، مهدی نصیبی دبیر فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام در حاشیه مجمع سالانه هیات بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی، گفت : اخیرا هادی چوپان در مسابقات مستر المپیای دنیا به مقام سوم دست یافت، ولی به خاطر اینکه فدراسیون و ورزش ما آماتور است نمی توانیم از ورزشکارانی که به سطح حرفه ای وارد می شوند حمایت کنیم.

او ادامه داد: با وجود همه محدودیت ها، برای این ورزشکار با کمیته ملی المپیک و وزیر صحبت کردیم و همه جانبه هر کاری از دست ما برآمد انجام دادیم، این ورزشکار، قهرمان مردمی است و هر خدمتی که بتوانیم برای رشد و تعالی او انجام می دهیم.

هادی چوپان بدن ساز ایرانی مشهور به گرگ ایران 24 شهریور ماه مقام سوم رقابت های مِستر المپیا 2019 در لاس وگاس آمریکا را کسب و جایزه 100 هزار دلاری این رقابت ها را از آن خود کرد.

وی بعد از کسب این عنوان گفته بود برای اعزام به این مسابقات هشت میلیارد ریال هزینه نموده و کمترین حمایتی از سوی مسئولان فدراسیون از او انجام نشده است.

مستر المپیا (Mr.Olympia) رقابت بین المللی و حرفه ای پرورش اندام مردان است که هر سال توسط فدراسیون دنیای پرورش اندام برگزار می شود و به نفرات برگزیده جوایز نقدی قابل توجهی اهدا می شود.

/ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 448

به "آماتوری ورزش ایران مانع حمایت از ورزشکاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماتوری ورزش ایران مانع حمایت از ورزشکاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید