و ناگهان ناهید کیانی

به گزارش مجله گیتی رو، روزنامه شرق نوشت: روز گذشته و در شرایطی که فضای رسانه ای کمتر خبری درباره شرایط آماده سازی تیم ملی زنان تکواندو ایران برای رقابت های گرنداسلم چین داشت، سایت فدراسیون تکواندو، خبری کوتاه روی خروجی اش گذاشت.

و ناگهان ناهید کیانی

در این خبر آمده بود: دور دوم رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان جهت شرکت در رقابت های گرنداسلم چین، امروز دوم اسفند ماه در خانه تکواندو با نظارت کادر فنی تیم ملی و قضاوت داوران رسمی برگزار شد و نهایتا 14 ملی پوش به اردوی تیم ملی راه یافتند. سعیده نصیری، مبینا نعمت زاده، غزل سلطانی، نگار اسماعیلی، نسترن، ولی زاده، تینا مدانلو، ناهید کیانی، مهلا مومن زاده، نرگس میرنوراللهی، کوثر اساسه، زینب اسماعیلی، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و آناهیتا توکلی با برگزاری دور دوم رقابت های انتخابی تیم ملی در اردو ماندنی شدند و فرشته فتحی، نیکی یوسفی، الهام حقیقی و شهربانو دامغانی نژاد با حذف برابر رقبا در دور نو تمرینات حضور ندارند.

شاید خود این خبر چندان حساسیتی نداشته باشد، ولی بازگشت بی سروصدای ناهید کیانی به اردوی تیم ملی و باقی ماندن او در این اردو از اهمیت زیادی برخوردار است. ناهید، یکی از بخت های اصلی کسب سهمیه کاروان ایران برای بازی های 2024 پاریس است، ولی در یکی، دو ماه گذشته اسیر اتفاق های ناخواسته ای شد و حتی شایعه خداحافظی او از تیم ملی و مهاجرت احتمالی اش از ایران هم مطرح شد. ماجرا مربوط به رقابت های گرندپری مکزیک است که تیم ایران نتایج خوبی به دست نیاورد.

در حاشیه همان رقابت ها بود که عنوان شد هادی ساعی به عنوان رئیس و مهروز ساعی، خواهر رئیس و یکی از مربیان تیم ملی تکواندو، برخورد سختی با کیانی داشته اند که موجبات ناراحتی او را فراهم کرده است. آن زمان ادعا شد ناهید کیانی در کادر فنی از ندا زارع، مربی شخصی اش، دفاع کرده و همین موضوع باعث ناراحتی خواهر هادی ساعی شده است.

از سوی دیگر، اتفاق اصلی بعد از آن رقابت ها رخ داد؛ جایی که ناهید کیانی از ترکیب تیم ملی ایران کنار گذاشته شد. در آن برهه، فدراسیون مسائل انضباطی را دلیل این تصمیم توصیف کرد، ولی شایعه هایی مربوط به خط خوردن ناهید کیانی از تیم ملی به دلیل فعالیتش در فضای مجازی به گوش رسید.

پس از آن هم که ناهید کیانی در اردوی تیم ملی حاضر نشد تا شایعه بعدی که خبر از مهاجرت احتمالی او از ایران می داد، به گوش برسد. این یکی برگرفته از سفر ندا زارع به آمریکا بود و شایعه شد که ناهید کیانی هم به دلیل آنکه قصد رفتن از ایران را دارد، از حضور در تیم ملی سر باز زده است. در کنار این مورد، یکی، دو تصویر خبرساز دیگر هم از ناهید کیانی در هفته های اخیر در اینستاگرام منتشر شد که به شایعه دوم دامن بیشتری زد.

به هر روی، در شرایطی که به نظر می رسید رابطه بین ناهید کیانی و فدراسیون تکواندو ایران به واسطه برخورد های هادی ساعی شکرآب شده است، خبر دیروز مبنی بر بازگشت او به تیم ملی، فضا را تلطیف کرد. ناهید که از مدت ها قبل عضوی از تیم ملی تکواندو ایران است، مدت ها پشت سد کیمیا علیزاده قرار گرفته بود، ولی بعد از مهاجرت کیمیا که ناهید او را دوست صمیمی و خواهرش توصیف کرده بود، او تبدیل به مهره اصلی تیم ملی در وزن خودش شد. این مورد زمانی بیشتر به چشم آمد که قرار شد این دو دوست قدیمی در همان مرحله اول بازی های المپیک توکیو به مصاف هم بروند.

در دیداری که حسابی از سوی تلویزیون جنجالی دنبال شد، کیمیا علیزاده توانست ناهید کیانی را شکست دهد و به مرحله بعدی برود. بعد از آن مسابقه، ناهید کیانی با نوشتن پستی ناراحت کننده در فضای مجازی، از اینکه بخشی از این بازی سیاسی شده بود ابراز ناراحتی کرده و گلایه کرده بود که کسی نتوانست فشار روحی ای را که به او وارد شده است، درک کند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2298

به "و ناگهان ناهید کیانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "و ناگهان ناهید کیانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "و ناگهان ناهید کیانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید