معرفی محل های بی نظیر در جهان که در ازای کار، اقامت رایگان می دهند!

به گزارش مجله گیتی رو، ما در این مطلب قصد داریم تا محل های بی نظیر در جهان که در ازای کار، اقامت رایگان می دهند را به شما معرفی می کنیم.

معرفی محل های بی نظیر در جهان که در ازای کار، اقامت رایگان می دهند!

بسیاری از افراد به دلیل مسائل مالی نمی توانند به سفرهای طولانی یا متعدد فکر نمایند. سفر کردن به سایر منطقه ها دنیا یکی از ضروریات زندگی است و به عنوان غذای روح شناخته می گردد. حال سوال این است که انسان با وجود محدودیت های بسیار از حیث مسائل مالی چگونه می تواند به سایر منطقه ها دنیا مسافرت کند و یا اینکه در نقاط دیگری از این دنیای پهناور سکونت نماید؟

شاید برای شما هم جالب باشد، اما در بعضی از مکان های مهم و شناخته شده از حیث صنعت توریسم و توریستی، جاهایی وجود دارد که شما در ازای کار کردن، شرایط اقامت دریافت می کنید و جالب تر اینکه، شرایط مورد نظر هم در سطح قابل قبولی از کیفیت برخوردار بوده و شما می توانید یک زندگی مرفه را تجربه کنید.

رزرو آنلاین تور هند (مثلث طلایی) تور دهلی | تور آگرا | تور جیپور از سامانه خبرنگاران

بانکوک در تایلند

تایلند یکی از برترین کشورهای دنیا در زمینه سفر و توریستی است. سالانه هزاران ایرانی و میلیون ها توریست خارجی راهی تایلند می شوند و از پتانسیل های بالای این کشور در زمینه صنعت توریسم استفاده می نمایند. این شهر پرجمعیت ترین شهر بانکوک و بعلاوه مرکز فعالیت های سیاسی، تاریخی و فرهنگی است.

مهمانسرای فو هوس همان جایی است که در ازای کار به شما اقامت رایگان می دهد. بنابراین شما می توانید از یک مکان مناسب برای زندگی داشته باشید و در عین حال به نقاط مختلف بانکوک هم سفر کنید.

کانکون مکزیکو در مکزیک

کانکون در شمال شرق شبه جزیره یوکاتان در استان کوینتاناست که در جنوب شرقی مکزیک قرار گرفته است. این شهر به عنوان یکی از مهم ترین منطقه ها توریستی در مکزیک شناخته می گردد. این شهر ساحلی دارای جاذبه های بسیار زیادی اعم از سواحل بی نظیر، ویرانه های تاریخی، پوشش گیاهی مجذوب کننده و متنوع، آب و هوای مطبوع و دلپذیر، پارک ها و حیات دریایی است که باعث می گردد شما یک اقامت رویایی را تجربه کنید.

مهمانسرای مزکال نیز موقعیتی را برای شما فراهم کرده است تا مدتی را به اقامت در آنجا بپردازید و به جای پرداخت بهای مورد نظر، سرویس های مختلفی را به مهمانان ارائه دهید.

اقامت رایگان | بوداپست در مجارستان

بوداپست پرجمعیت ترین شهر در کشور مجارستان است. این شهر به دلیل داشتن موقعیت مناسب یکی از شهرهای محبوب در قاره اروپا شناخته می گردد. مهمانسرای بوداپست هم به مهمانانی که توانایی پرداخت هزینه های اقامت چند روزه در این شهر را ندارند اجازه می دهد تا بعضی پست های مهمانسرا را تحویل گرفته و در مقابل از اقامت رایگان بهره مند شوند. پذیرش، پاسخ به سوالات مراجعه نمایندگان، مراقبت کلی از مهمانسرا و … در زمره پست های مورد نظر می باشد.

لا سرنا در شیلی

این شهر بخشی از استان الکوئی است و به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا شناخته می گردد که دوران نئو استعمار را به نمایش می گذارد. این شهر همچون بسیاری از شهرهای محبوب در سطح دنیا، شهری ساحلی است و فصل تابستان نیز به عنوان برترین زمان ممکن جهت مسافرت به الکوئی شناخته می گردد.

مهمانسرای کوسمو الکوئی که در حال ساخت است برای عملیات ساخت و ساز به نیرو احتیاج دارد. شما اگر در زمینه نقاشی، ساخت و ساز و نجاری مهارت دارید می توانید در ازای کار کردن، اقامت رایگان دریافت کنید.

آلتو پارایزو در برزیل

برزیل یک کشور گرمسیری با شهرهای مختلف است که در هر کدام از آن ها می توانید شاهد فرهنگ های مختلف و حتی چندگانه ای باشید. به همین دلیل مردم برزیل علاقه دارند این کشور را به عنوان یک قاره مجزا معرفی نمایند. آلتو پارایزو یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. پارک ملی این شهر به قدری زیباست که در همان بدو ورود شما را شگفت زده خواهد نمود.

در ورودی این پارک دهکده کوچکی وجود دارد که به عنوان دهکده سائو جورج شناخته می گردد. در دل این دهکده پروژه ای در حال اجراست که کپیم استرلا نام دارد. بخش قابل توجهی از این پروژه اجرا شده است، اما بخش های دیگر همچون ساخت و سازهای زیست محیطی، کاشت نهال، محوطه سازی، سازماندهی های داخلی، خدمات نگهداری و نظافت احتیاج به نیروی بیشتر دارند.

اگر تصور می کنید در هر کدام از امور فوق، تجربه یا مهارت خاصی دارید می توانید در ازای کار، اقامت رایگان دریافت کرده و از زیبایی های منحصربفرد برزیل هم در طول اقامت بهره مند شوید.

اقامت رایگان | پارما در ایتالیا

نظرتان در خصوص سفر به ایتالیا چیست؟ مگر می گردد کسی پاسخ منفی داده و ادعا کند که نمی خواهد به این کشور محبوب و اروپایی سفر کند؟! در اینجاست که شما می توانید تبادل عصر مدرنیته را با دوران باستان و دوره های تاریخی مشاهده کنید. ایتالیا کشور غذاهای خوشمزه است و بیشترین مقدار ثبت اثر در لیست آثار دنیای یونسکو را هم به خود اختصاص داده است.

در شهر پارما که البته یک شهر بسیار کوچک است کارکنان انجمن کشاورزی ایودوکیا در حال راه اندازی پارک انرژی تجدیدپذیر هستند که اگری مونشن نام دارد. این پارک برای کارهایی همچون ساخت و سازهای زیست محیطی، باغبانی، کاشت نهال، کشت گلخانه ای و فعالیت های فرهنگی و آشپزی احتیاج به نیرو دارد. می توانید به شهر پارما بروید و علاوه بر شرکت در اجرای این پروژه، اقامت رایگان هم دریافت کنید.

مون پیله در فرانسه

شهریست جوان و دانشجویی در جنوب فرانسه که بسیار پویا و سرزنده به نظر می رسد. سرآشپزهای بزرگ میشلن، فستیوال های پایکوبی، تئاترهای موزیکال، هنرهای خیابانی، نمایشگاه های نقاشی و عکاسی تنها بخش ناچیزی از آن چیزیست که مون پیله را در انظار عموم به یک شهر محبوب مبدل ساخته است.

مزرعه گربه نام مکانی است که در ازای کار به شما تخت خواب و اتاق رایگان می دهد. امور باغبانی و کشاورزی مهمترین فعالیت هایی هستند که اگر در آن ها مهارت دارید می توانید در فرانسه به کار و دریافت اقامت رایگان مبادرت نمایید.

اقامت رایگان | چینگ مای در تایلند

در تایلند یک مکان دیگر هم وجود دارد که شرایط اقامت را برای کسانی که حاضر به انجام بعضی امورات شوند فراهم کرده است. چینگ مای بعلاوه به عنوان شهر معنوی تایلند هم شناخته می گردد. یک خانواده ترک تصمیم گرفته اند تا در کوهستان شرقی چیانگ یک جامعه خود اتکا را بسازند.

آن ها برای کارهایی همچون کشاورزی ارگانیک، طراحی و ساخت و ساز احتیاج به نیروی رایگان دارند، اما در مقابل کارهای انجام شده، به افراد مکان رایگان جهت استراحت و زندگی می دهند.

کالاموجیتا در آرژانتین

این شهر به دلیل غذاهای خوشمزه، کوهستانی بودن و معماری اروپایی، محبوبیت بالایی نزد مردم دارد. دره ای به همین نام در این شهر وجود دارد که خانواده ای در آن سکونت داشته و در حال اجرای یک پروژه مهم هستند. وظایفی همچون تعمیر، نگهداری، باغبانی و ساخت و ساز با استفاده از شیوه های خلاقانه اموری هستند که این خانواده برای آن ها در پی داوطلبانی می باشند تا در ازای کار، اقامت رایگان دریافت نمایند.

اقامت رایگان | سانتاکروز در ایالات متحده امریکا

سانتاکروز نام منطقه ای است در کالیفرنیای امریکا! شهری آفتابی و سرشار از مجذوب کنندهیت های توریستی که می تواند شما را شگفت زده کند. یک زوج کالیفرنیایی در این منطقه در ازای کارهایی همچون نظافت، باغداری و چند نوع کار دیگر حاضر می شوند به داوطلبان مکان رایگان برای اقامت بدهند. چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که بتوانید بدون پرداخت هزینه، چند روزی را در امریکا اقامت داشته باشید.

باچاراچ آلمان

این شهر در حاشیه رود راین قرار گرفته و به دلیل پتانسیل های بالایی که دارد در میراث دنیای یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این شهر یک شهر قدیمی و قرون وسطایی است که می تواند شما را به زمان گذشته ببرد. یک زوج آلمانی در ازای پرستاری از دو فرزند آن ها و بعلاوه صحبت کردن به زبان انگلیسی به شما مکان رایگان برای اقامت می دهند. در واقع آن ها قصد دارند از این طریق زبان انگلیسی را به بچه ها خود یاد بدهند.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2405

به "معرفی محل های بی نظیر در جهان که در ازای کار، اقامت رایگان می دهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محل های بی نظیر در جهان که در ازای کار، اقامت رایگان می دهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید