دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو برگزار می گردد

به گزارش مجله گیتی رو، دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو 10 تا 14 ژانویه سال 2021 در دانشگاه سلطان قابوس کشور عمان برگزار می گردد.

دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو برگزار می گردد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، پس از نخستین المپیاد بین المللی نانو (INO) که از 10 تا 16 آوریل 2018 در تهران با حضور دانشجویان دانشگاه های روسیه، اتحادیه اروپا، کره جنوبی، تایوان، ایران و مالزی برگزار گردید، دومین المپیاد بین المللی نانو 10 تا 14 ژانویه سال 2021 در دانشگاه سلطان قابوس کشور عمان برگزار خواهد شد.

INO یک رقابت بین المللی در بین دانشجویان علاقه مند به حوزه فناوری نانو بوده که با هدف پرورش مهارت حل مشارکتی چالش های علمی و فناوری برگزار می گردد.

همچنین اهداف دیگری برای سازمان دهی INO وجود دارد که از آن جمله می توان به ترغیب دانش آموزان به منظور افزایش دانش خود در زمینه فناوری نانو و کسب مهارت برای حل چالش های صنعتی، بهبود دانش و مهارت های شرکت کنندگان در فرآیندهای نوآوری و تجاری سازی، تقویت روحیه کار تیمی در بین شرکت کنندگان، شناسایی و حمایت از دانشجویان با استعداد در زمینه فناوری نانو در سراسر دنیا و فراهم کردن زیرساخت های مناسب به منظور گسترش همکاری های علمی و فناوری بین محققان جوان اشاره نمود.

نخستین المپیاد دنیای فناوری نانو با میزبانی جمهوری اسلامی ایران از 21 تا 26 فروردین 1397 در پارک فناوری پردیس با حضور نمایندگانی از 8 کشور آسیایی و اروپایی برگزار شد، سه تیم از اتحادیه اروپا و 6 تیم از آسیا در این رقابت حضور داشتند. کشورهای تایوان، مالزی، روسیه و کره جنوبی، هر کدام یک تیم، اتحادیه اروپا سه تیم و جمهوری اسلامی ایران دو تیم در این رقابت داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 794

به "دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید