خبرنگاران دانشجویان به جشنواره ملی شعر به میزبانی گیلان دعوت شدند

به گزارش مجله گیتی رو، رشت - خبرنگاران - رئیس دانشگاه پیغام نور گیلان از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی شعر دانشجویی با موضوع آزاد دعوت کرد.

خبرنگاران دانشجویان به جشنواره ملی شعر به میزبانی گیلان دعوت شدند

دکتر سعید صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: دانشگاه پیغام نور استان گیلان میزبان جشنواره ملی شعر دانشجویی با موضوع آزاد و با محورهای امید، پویایی و نشاط دوران دانشجویی است که دانشجویان علاقمند سراسر کشور می توانند آثارشان را برای شرکت در این جشنواره ارایه دهند.

وی درباره شرایط ارسال آثار به این جشنواره خاطر نشان کرد: اشعار تنها باید به وسیله وبگاه جشنواره به آدرس www.chdl.pnu.ac.ir و به وسیله فایل word ارسال گردد.

رئیس دانشگاه پیغام نور گیلان با بیان اینکه آثاری که پیش از این در جشنواره ها برگزیده شده اند در این جشنواره ارسال نگردد، اضافه نمود: شاعر باید دانشجوی شاغل به تحصیل یکی از دانشگاه های کشور باشد.

وی بیان داشت: مشخصات شاعر شامل نام، نام خانوادگی، سال فراوری، مقطع و رشته تحصیلی، شماره دانشجویی، مرکز دانشگاهی، آدرس و شماره تماس نوشته گردد.

دکتر صادقی خاطر نشان کرد: همچنین در صورت چاپ کتاب شعر عنوان کتاب، محل نشر و نام نشر ذکر گردد.

رئیس دانشگاه پیغام نور گیلان ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره را تا دی ماه امسال عنوان و توضیح داد: این جشنواره بهمن ماه امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد که به دانشجویان برگزیده جوایزی اهدا می گردد.

در سال 98 جشنواره سراسری شعر و ادب دانشجویی از همدلی تا شکوفایی و در سال 99 جشنواره سراسری شعر دانشجویی گرامیداشت دفاع مقدس با عنوان 40 سال پایداری، حماسه و سرافرازی در حوزه دفاع مقدس به میزبانی دانشگاه پیغام نور استان گیلان برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1746

به "خبرنگاران دانشجویان به جشنواره ملی شعر به میزبانی گیلان دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشجویان به جشنواره ملی شعر به میزبانی گیلان دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید