سه گانه مطبوعاتی شاعر اردبیلی کامل شد

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اردبیل، ایران نوشتها مجموعه 19 مقاله مطبوعاتی وحید ضیائی در حوزه ادبیات و فرهنگ و هنر ایران زمین است که در روزنامه ایران منتشر شده است.

سه گانه مطبوعاتی شاعر اردبیلی کامل شد

با انتشار این اثر، سه گانه ژورنالیستی ضیایی کامل شد؛ کتاب نخست از مجموعه یادداشت های روزنامه نگارانه ضیائی، صدا، تنهایی، پژواک نام داشت و مجموعه نقدها و مقالاتی را دربرمی گرفت. ژورنالیسم جوانی هم عنوان کتاب دوم بود که فعالیت های دهه نخست روزنامه نگاری ضیائی و گزیده ای از یادداشت های تأثیرگذار آن دوره با حال و هوای اواخر دهه 70 و اوایل 80 بود و آثار 17 تا 27 سالگی او را در قالب یادداشت، مقاله و نقد شامل می شد؛ آثاری که عموماً در مجلات و نشریات استانی و گاه سراسری منتشر شده بودند.

اما مجموعه حاضر (ایران نوشتها) ، مشتمل بر مقالاتی 4000 کلمه ای است که از اواخر سال 96 تا 98 در روزهای پنجشنبه، با نگاهی به موضوع ادبیات، فرهنگ و هنر، همچون حافظ، شاعران بازیگر، شاعر آنارشیست، فرایند نزولی ادبیات در دانشگاه های کشور و... در روزنامه ایران منتشر شد.

این کتاب ازسوی نشر نگین سبلان، در 188 صفحه، با شمارگان 5 هزار نسخه، در قطع وزیری منتشر شده و طرح روی جلد آن اثر سیدمهدی موسوی، طراح و گرافیست اردبیلی است که جایزه های ملی و بین المللی متعددی را نیز در کارنامه خود دارد. وی طراحی دو مجموعه پیشین ضیایی را نیز عهده دار بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1548

به "سه گانه مطبوعاتی شاعر اردبیلی کامل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه گانه مطبوعاتی شاعر اردبیلی کامل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید