تیک تاک، چت بات هوش مصنوعی Tako را با هدف پیشنهاد محتوا به کاربران آزمایش می نماید

به گزارش مجله گیتی رو، تیک تاک در حال آزمایش چت بات هوش مصنوعی خود با نام Tako است که می تواند براساس درخواست های کاربران، ویدیوهایی را به آن ها پیشنهاد کند.

تیک تاک، چت بات هوش مصنوعی Tako را با هدف پیشنهاد محتوا به کاربران آزمایش می نماید

ورج در گزارش خود درباره این چت بات شرح می دهد که دنیل بوچوک از شرکت Watchful Technologies که تغییرات آینده شرکت های موجود در فهرست فرچون 500 را آنالیز می نماید، ادعا نموده که اگر تیک تاک به طور گسترده Tako را منتشر کند، چت بات می تواند روند جستجو و پیمایش برنامه را به طور اساسی تغییر دهد.

در اسکرین شات هایی که به وسیله بوچوک با The Verge به اشتراک گذاشته شده، Tako در بالای آیکون پروفایل کاربران در سمت راست ویدیوها دیده می گردد. با ضربه زدن روی آن، صفحه چت باز می گردد که از این طریق می تواند طیف گسترده ای از سؤالات را از آن بپرسید. هنوز تعیین نیست که تیک تاک برای Tako از چه مدل هوش مصنوعی استفاده خواهد نمود.

آزمایش محدود چت بات تیک تاک با کاربران فیلیپینی

حساب تیک تاک در توییتر نیز با اشاره به این موضوع نوشت: ما با آزمایش محدود Tako با کاربران منتخب در فیلیپین، در مراحل اولیه کاوش ابزارهای چت بات هستیم. Tako یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی برای یاری به جستجو و اکتشاف در تیک تاک است.

Tako به وسیله یک دستیار چت شخص ثالث طراحی شده است و برای یاری به کشف محتواهای سرگرم کننده و الهام بخش در تیک تاک طراحی شده است. در حال حاضر هیچ برنامه ای فراتر از این آزمایش های اولیه، برای آن وجود ندارد، اما ما از شنیدن بازخورد شما استقبال می کنیم و هیجان زده هستیم.

جاش گربن، مشاور حقوقی حوزه علامت های تجاری، اشاره نموده که تیک تاک به تازگی یک درخواست علامت تجاری برای نرم افزار چت بات به نام Tako ثبت نموده است که نشان می دهد، شبکه اجتماعی چینی در حال آماده شدن برای انتشار گسترده تر آن است. تیک تاک که اخیراً با دستور ممنوعیت استان مونتانا روبرو شده بود، بعلاوه در حال آزمایش ویژگی فراوری آواتار به وسیله هوش مصنوعی است، اما هنوز برنامه ای برای عرضه گسترده تر آن اعلام نشده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2333

به "تیک تاک، چت بات هوش مصنوعی Tako را با هدف پیشنهاد محتوا به کاربران آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تاک، چت بات هوش مصنوعی Tako را با هدف پیشنهاد محتوا به کاربران آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید