بازدید دکتر مونسان از عملیات بهسازی چهارباغ اصفهان

به گزارش مجله گیتی رو، دکتر مونسان در ادامه حضور خود در اصفهان، شامگاه دیروز به همراه فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولین اصفهان از محور پیاده راه چهارباغ دیدن کرد.

بازدید دکتر مونسان از عملیات بهسازی چهارباغ اصفهان

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 14 بهمن ماه 98 در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سنگ فرش شدن اطراف سایت موزه کاخ دنیا نما و درختان موجود در محور چهارباغ، امید می رود تا با تدابیر اندیشیده شده نسبت به حفاظت از این سایت موزه و جلوگیری از خشک شدن درختان این محور اقدامات بهینه صورت پذیرد.

دکتر علی اصغر مونسان اضافه نمود: امیدوارم هرچه سریع تر یافته های باستان شناسی در این محدوده به صورت یک موزه تخصصی و در همین مکان به نمایش گذاشته گردد.

او با اشاره به قرار دادن میز و جایگاه توسط بعضی از مغازه های مواد غذایی و خوراکی، در پیاده راه چهارباغ به منظور استفاده مشتریان، گفت: باید برای این موضوع نیز برنامه ریزی گردد تا علاوه بر استفاده گردشگران از میز و جایگاه و فضای چهارباغ، منظر پیاده راه نیز ازنظر مبلمان چهارباغ، یکدست و قابل قبول باشد، همچنین می توان در این فضا از غرفه های سیار برای فروش صنایع دستی نیز حداقل یک روز در هفته استفاده کرد، لذا امیدواریم شهرداری این استان هر چه سریع تر طرح نهایی مبلمان شهری چهارباغ را به ما ارائه کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت وگو با کسبه خیابان چهارباغ نیز تأکید کرد: با توجه به اینکه نقش میراث فرهنگی در پیاده راه شدن چهارباغ نقشی نظارتی است و عملیات اجرایی توسط شهرداری انجام می گردد، امید می رود تا با هماهنگی بیشتر شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، عملیات اجرایی در این محور هر چه سریع تر انجام گردد و دیگر دستگاه های اجرایی و انتظامی شهر نیز بیش ازپیش در این محور فعالیت نمایند.

او در ادامه بازدید خود از محور چهارباغ و با حضور در ایستگاه مترو امام حسین (ع) اعلام کرد: با توجه به حفظ آثار باقی مانده آبراهه تاریخی در ورودی ایستگاه مترو، تمهیدات لازم برای بازدید گردشگران و حضور آن ها در این قسمت از ایستگاه مترو باید فراهم گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 787

به "بازدید دکتر مونسان از عملیات بهسازی چهارباغ اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دکتر مونسان از عملیات بهسازی چهارباغ اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید