95 درصد ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال تعیین شده است

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، حسن پالار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال در مورد روند آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: تا کنون دو مرحله اردو را پشت سر گذاشته ایم، یکی پیش از سال جدید و یک مرحله نیز در فروردین ماه؛ سومین مرحله اردو هم اردیبهشت ماه برگزار می گردد که اردویی معین کننده و حساس است و ترکیب نهایی تیم معرفی خواهد شد.

95 درصد ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال تعیین شده است

وی اضافه نمود: البته 95 درصد ترکیب تیم در حال حاضر معین است و تغییراتی جزئی در پیش خواهیم داشت. در اردوی قبل از دو ورزشکار که کلاسهای پایین داشتند دعوت کردیم که در تمرینات حضور داشته باشند و از آنجا این نفرات به تازگی در این رشته فعال شده بودند، هنوز به سطحی که بتوانند تیم را در مسابقات دنیای همراهی نمایند نرسیده اند و البته باید گفت که آینده ای درخشان پیش روی آنهاست و اگر تمرینات خود را دنبال نمایند می توانند در آینده ای نزدیک به تیم بپیوندند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال خاطر نشان کرد: اردوی سوم تیم ملی از 23 اردیبهشت ماه در تهران شروع می گردد و پس از آن با فاصله ای کم، اردوی چهارم که متصل به اعزام نیز هست، برگزار خواهد شد.

وی گفت: تیم ایران در مسابقات دنیای کانادا با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا هم گروه است و باید گفت قرعه سختی به نام کشورمان خورده است. در گروه دوم نیز تیم های آمریکا، آفریقای جنوبی، ژاپن، فرانسه و آلمان حضور دارند.

پالار در دامه اضافه نمود: همه تیم ها خوب هستند و بهترین های هر قاره به مسابقات دنیای می آیند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.ترکیه،تیم هم گروه ماه در اروپا تیم اول است،کانادا از امتیاز میزبانی برخوردار است و تیم استرالیا نیز از بهترین تیم های دنیا است. دو تیم برزیل و ایتالیا نیز چندان برای ما شناخته شده نیستند و در تلاشیم تا فیلم چند بازی این دو تیم را تهیه و بررسی کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال اضافه نمود: در اردوی سوم بر تکنیکهای دفاع و حمله تمرکز داریم و قصد داریم دو بازی محبت آمیز با تیم های تهرانی نیز برگزار کنی تا بازیکنان به مرز آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات دنیای کانادا دست پیدا نمایند.

وی در خاتمه گفت: کلیه اعضای تیم با یکدلی و همتی که دارند در حال آماده شدن برای حضور در این رویداد مهم هستند و امیدواریم با این روحیه به بهترین نتیجه های ممکن دست پیدا کنیم.

رقابت های قهرمانی دنیا بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال، خرداد ماه امسال به میزبانی کانادا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 564

به "95 درصد ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال تعیین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 درصد ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال تعیین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید