4 منزل استیجاری غیرمجاز در سامان پلمب شد

به گزارش مجله گیتی رو، فرماندار سامان گفت: چهار منزل استیجاری غیرمجاز پذیرش گردشگر در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

4 منزل استیجاری غیرمجاز در سامان پلمب شد

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، کمال اکبریان امروز پنجشنبه 22 اسفند 1398 با اعلام این خبر تأکید کرد: این منازل استیجاری غیرمجاز پذیرش گردشگر در شهرستان سامان در دو روز گذشته شناسایی و پلمب شده است.

او افزود: مالکان این منازل که اقدام به پذیرش مسافر از استان های دیگر نموده بودند، برای سیر مراحل قانونی و برخورد جدی با آنان به مراجع ذی صلاح قضایی معرفی شدند.

اکبریان توضیح داد: هم اینک تمامی مرکزها و مکان های اقامتی، دهکده ها، باغ های تفریحی، گردشگری و تاریخی شهرستان سامان تعطیل است و حق پذیرش مسافر را ندارند.

او بیان داشت: همچنین ورودی های سامان بسته شده و هیچ مسافری از روز آدینه 16 اسفند امسال حق ورود به این شهرستان را نداشته و مسافران به خارج از شهرستان بازگشت داده می شوند.

فرماندار سامان افزود: مردم این شهرستان همکاری بسیاری مطلوبی با مسوولان در راستای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا دارند.

او عنوان داشت: همچنین بعضی بازاریان سامان در اقدامی خودجوش و داوطلبانه با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا نسبت به تعطیلی مغازه های خود اقدام نموده اند.

اکبریان اظهار کرد: به همین دلیل ضرورت دارد تا از مردم شهرستان سامان به لحاظ همکاری جدی با مسوولان با هدف کوشش برای ریشه کنی ویروس کرونا قدردانی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 837

به "4 منزل استیجاری غیرمجاز در سامان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 منزل استیجاری غیرمجاز در سامان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید