ورود حیوانات به این هتل ها مجاز است

به گزارش مجله گیتی رو، روزهایی که صاحبان حیوانات خانگی به همسایه ها شکلات رشوه می دانند تا در زمان سفر به حیوانات خانگی غذا بدهند به سر آمده و این به این خاطر نیست که در جهت فرودگاه، جانور پشمالوی خود را به هتل حیوانات می سپارند. هم اکنون یک گزینه آسان تر و لذت بخش تر وجود دارد: شما می توانید با حیوانات خانگی خود سفر کنید. با وجود بهترین هتل های مناسب حیوانات، چیزی آسان تر از سفر کردن با عضو چهارپای خانواده نیست. زمانیکه بسیاری از هتل ها به شما اجازه اقامت با حیوان خانگی را می دهند، سایر هتل ها شامل خدماتی می شوند که بسیار بیشتر از تحمل کردن حیوان خانگی تان است. هتل های دوستدار حیوانات برای همسفر ویژه شما فرش قرمز می اندازند. خدمات معمول در این هتل ها شامل یک تخت، کاسه آب، سرویس غذای سفارشی در اتاق و آبگرم درمانی است. سگ ها از معمول ترین چهارپایان مقیم بهترین هتل های مناسب حیوانات هستند، اما بیشتر آن ها از اسب گرفته تا موش خرمایی را مورد استقبال قرار می دهند و تمام نیازمندی هایشان را رفع می نمایند.

ورود حیوانات به این هتل ها مجاز است

هتل کیمپتون

قوانین و مقرارت مربوط به حیوانات در هتل های کیمپتون بسیار ساده است. اگر حیوان شما از در عبور کند، می تواند در این هتل اقامت داشته باشد! اگرچه شما ممکن است مجبور شوید اسب های خود را در خانه نگه دارید، اما به غیر از اسب پذیرای هر حیوان دیگری هستند. بچه خوک، بزه و لاماها در گذشته میهمان این مورد از بهترین هتل های مناسب حیوانات بوده اند. هر کدام از این 60 هتلی که در سرتاسر دنیا هستند، بدون دریافت هزینه اضافی برای همسفر شما کاسه آب، خوراکی، اسباب بازی، تخت خواب و بسته های نظافتی آماده می نمایند. در بیشتر هتل های کیمپتون یک سگ به عنوان مدیر مسائل مربوط به حیوانات خانگی از میهمان های انسان و حیوان استقبال می نماید که ساکن هتل است و از بالا بودن استاندارد هتل اطمینان می دهد. این هتل بسیاری از تفریحات را هیجان انگیزتر نموده است، برای مثال دارای یک منوی شام برای سگ ها با مقداری هزینه بیشتر بوده که شامل مغز استخوان گوشت کباب شده، اسباب بازی پوست خوک برای جویدن، خورشت گوشت گاو، همبرگر گریل شده و بستنی یخی کره بادام زمینی، ماست و موز برای دسر می گردد.

هتل فیرمونت

هتل فیرمونت از سگ، گربه و سایر حیوانات خانگی استقبال می نماید. فقط ضروری است از قبل رزرو و 75 دلار پرداخت کنید. همانطور که از معتبرترین هتل سانفرانسیسکو انتظار می رود، استقبالی که از حیوانات خانگی می نمایند به گرمی استقبال از صاحبانشان است. زمانیکه میهمانان به اتاق خود وارد می شوند، یک تخت بسیار نرم و راحت و کاسه آب در انتظارشان است. سگ ها می توانند در پارک هانتینگتون در همسایگی هتل و در کنار خیابان های شیب دار مشهور شهر گردش نمایند. حیوانات در داخل هتل می توانند از خدمات اتاق خود و منوی غذا که شامل مرغ با سبزیجات و برنج قهوه ای است، بهره مند شوند.

نیزوک (NIZUC)

در هتل نیزوک مکزیک منوی غذای داخل اتاق برای حیوانات خانگی شامل طعم های مختلف محلی است، مثل بوریتو چمپیون که از نان ذرت مکزیکی به دور تخم مرغ، سوسیس و پنیر خرد شده تهیه می گردد. نیوزوک پذیرای سگ ها و گربه ها تا وزن 10 پوند بوده و در مدت اقامت تخت و کاسه آب در اختیارشان می گذارد. این مورد از هتل های دوستدار حیوانات دارای امکانات بسیاری است تا حیوانات خانگی و صاحبانشان را سرگرم کند. حیوانات ماجراجوتر می توانند به اقیانوس ها بفرایند، جایی که به همراه صاحبانشان می توانند قایقرانی نمایند و خاطرات خوبی را رقم بزنند.

ایدن راک کپ کانا

ایدن راک کپ کانا، تنها دارایی ریلِس و چاتئوکس در جمهوری دامینیک و یکی از هتل های دوستدار حیوانات بوده که شامل سوئیت هایی می گردد که سبک معماری خاصی داشته و از گراند هتل ها کوچکترند. این هتل به همسفران سگ شما یک سرویس VIP پیشنهاد می نماید. این سرویس شامل تخت های سلطنتی سگ ها، حوله های مجلل و مخملی، خوراکی های کلوچه ای به عنوان پاداش، منوی غذا با آبنبات و گوشت، کاسه های آب و خدماتی مثل گرداندن سگ ها می گردد.

پارک کورث (Coworth Park)

بخشی از کلکسیون دورچستر یکی از مجلل ترین مناطق حومه شهر بریتانیاست. این پارک به مساحت 240 اکر نزدیک به راستا مسابقه مشهور اسکات واقع شده است و شامل تفریحات بسیاری با اسب ها می گردد. برای مردم حومه که به همراه اسب هایشان به دنبال تجربه ای به یاد ماندنی هستند، پارک کوورث به شما پکیج نام نویسی اسبتان با هزینه شبی 70 دلار را پیشنهاد می نماید. این پکیج با نوشتن نام اسبتان روی در اصطبل به همراه یک کارت خوش آمدگویی و رزرو خصوصی آغاز می گردد.

رزوود (Rosewood)

بیشتر مردم در مسافرت با حیوانات خود گردش می نمایند، چون اینگونه راحت ترند، اما عده ای ممکن است در زمان گردش آن ها را برای پذیرایی و رسیدگی به هتل بسپارند. پکیچ مجلل سگی در رزوود لندن شامل امکاناتی غیر معمول و 5 ستاره برای حیوانات خانگی است. در این پکیج یکی از هتل های دوستدار حیوانات برای سگ ها یک تخت شیک، قلاده، یقه و کت که همه طراحی برند باربر میراث بریتانیا بوده، به همراه یک جلسه یک ساعته با جمی گریفین، آریشگر معروف سگ ها در نظر گرفته شده است. احتیاجی نیست که شما غذای سگ به همراه داشته باشید، زیرا رزوود برای سگ هایتان غذاهایی طبیعی و ارگانیک از آشپزخانه لیلی سرو می نماید. برای صاحبان هم یک سوئیت بزرگ، آبگرم درمانی، یک پیشخدمت شخصی و صبح ها یک صبحانه کامل انگلیسی آماده می نمایند.

لبریستول (Le Bristol)

به این فکر کنید که حیوان خانگیتان یک زندگی فوق العاده و مجهز به هر چیز آرامش بخشی که به ذهنتان می رسد را داشته باشد. با فارئون آشنا شوید، یک گربه زیبا که از ساکنین دائمی لبریستول از هتل های رو به زوال پاریس است. فارئون در راهروها با یک کراوات پاپیونی قدم می زند و حتی یک آپارتمان مخصوص به خود داردکه توسط رنک طراحی شده است. در این مورد از هتل های مناسب حیوانات از دوستان چهارپای شما استقبال می گردد که همین میزان راحتی را تجربه خواهند کرد. یک تخت دست ساز و زیر بشقابی گلدوزی شده به همراه اکسسوری هایی با مهر نام سگ یا گربه تان، یک کاسه آب نقره و کلوچه هایی که با پنجه های لبرستون تمبر خورده قبل از ورود آماده و در اتاقتان قرار داده می گردد. گزینه های شام برای حیوانات خانگی شما نسبت به انسان ها از شکوه بیشتری برخوردار است.

هوکستون

در حالیکه هتل های بسیاری از سگ ها به گرمی استقبال می نمایند، تعداد کمی از آن ها به طور ویژه برایشان سایت درست می نمایند. هتل هوکستون به تازگی سایتی به نام هوکس هاوند (Hox Hounds) را راه اندازی نموده است. در این سایت همه اطلاعاتی که سگ شما برای اقامت احتیاج دارد به طور مفیدی به زبان سگ ها ترجمه شده و توسط آلیس بوشر تصویرسازی شده است. هوکستون آمستردام به سگ ها تختی سفارشی و علامت مزاحم نشوید، دفترچه راهنما به زبان سگ ها به همراه جزئیات درباره محلی هایی که حاضر به مراقبت از سگ ها هستند، پارک های اطراف منطقه، محل های آبگرم و دامپزشکی را ارائه می دهد.

قصر بلموند رید (Belmond Reids Palace)

این هتل در سال 1891 تاسیس شد. قصر رید در جزایر پرتغالی مادیرا سال های زیادی از میهمانان مشهور پذیرایی نموده است. این مورد از بهترین هتل های مناسب حیوانات در حال حاضر خدمات ویژه vip برای حیوانات خانگی را پیشنهاد می نماید. حمام مجلل، خشک کردن، آرایشگری کل بدن و جلسات آموزشی خصوصی فقط مقدار کمی از خدمات موجود در این هتل است. اگر می خواهید شب در جزیره مادیرا شبگردی کنید، خدماتی در مورد نگهداری از سگ شما هم وجود دارند. اگر سگ شما کمی شیطنت کرد، این هتل جلسات مشاوره رفتاری خصوصی برگزار می نماید. در رستوران ستاره دار میشلین داخل هتل به صورت روزانه غذا سرو می نمایند که شامل ظرف های گوشت گاو تارتار با سبزیجات و میوه، تارتار سالمون با موز، توپک های گوشت به شکل قلب، برنج پخته شده با مرغ، سبزیجات و جگر گوساله با قارچ و پیاز می گردد.

(The Langham) لانقام

لانقام تنها مکان مجلل دوستدار حیوانات در سیدنی است. سگ، گربه و پرندگان تا وزن 44 پوند به هزینه 85 دلار می توانند در این هتل پنج ستاره اقامت نمایند. در این هتل برنامه پذیرایی از حیوانات خانگی شما شامل تخت مخملی، کاسه، غذا و یک منوی غذا در اتاق بوده که دارای هر نوع غذایی طبق احتیاجهای حیوانات خانگی است. برای سگ ها گوشت گاو آنگوس کباب شده، برای گربه ها ساشیمی تازه و سالمون آبپز شده و برای پرنده ها کرودیتز ارائه می گردد. این هتل ها شامل خدمات نگهداری از حیوانات هم می شوند. صاحبان اگر برای ساعاتی بیشتری در آبگرم درمانی ماندند، از حیواناتشان نگهداری خواهد شد و صاحبانی که به طور ویژه و سفارشی می خواهند از حیوانات خانگی شان پذیرایی گردد، می توانند یک پکیج شامل همه طعم و غذاهای مختلف برای حیوان از داخل سایت خریداری نمایند.

Hawley House Tasmania

در هالی هاوس در ساحل جنوبی تاسمانی از همه نوع حیوان خانگی برای ملحق شدن به تفریحات دعوت می گردد. تاکنون این مورد از هتل های دوستدار حیوانات میزبان حیواناتی مثل اسب، سگ، موش خرما و گربه ها و حتی مرغ ها بوده است. این بوتیک هتل متعلق به قرن 19 بوده و مالک خصوصی دارد. استقرار در آن بهشت حیوانات بوده، زیرا سرشار از زیبایی های طبیعی و حیات وحش است. هالی هاوس شامل کیلومترها راستا خصوصی پر از علوفه و بوته برای قدم زدن و ساحلی در پایین باغ برای حیوانات خانگی و انسان هاست. حیوانات خانگی اجازه دارند به اتاق های آبگرم بفرایند. مادامی که کف های تخت سنگی و دسترسی مستقیم به باغ ها دارند، علاوه بر آن می توانند به صاحبان خود در حمام های مخصوص هتل در سقف بپیوندند.

Kai Kinugawa

زمانیکه ساکنین شهر سرشار از استرس شدند، برای لحظاتی خوش و استراحت به هتل های(آنسن) ژاپن می فرایند که حالا پذیرای حیوانات خانگی هم هستند. تمایل مردم برای داشتن حیوان خانگی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و به همین علت، در بسیاری از هتل ها در ژاپن از حیوانات خانگی هم پذیرایی می گردد. در این هتل به طور ویژه اتاق هایی برای سگ ها طراحی شده و شامل حوله، کاسه و فضایی برای قدم زدن سگ ها و همچنین یک حمام خصوصی هم برای حیوانات و هم برای انسان هاست.

منبع: همگردی
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 697

به "ورود حیوانات به این هتل ها مجاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود حیوانات به این هتل ها مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید