واکنش وزیر ایتالیایی جنجالی تر از آذری جهرمی، پیرلو به وزیر کشور ایتالیا حمله نکرد

به گزارش مجله گیتی رو، موارد زیادی در طول تاریخ وجود دارد که افراد مطرح در سیاست عشق و علاقه خود را به تیم محبوبشان علنی کردند.

واکنش وزیر ایتالیایی جنجالی تر از آذری جهرمی، پیرلو به وزیر کشور ایتالیا حمله نکرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طی چند وقت اخیر محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات علاقه خود را به پرسپولیس علنی نموده و بارها برای استقلال کری خوانده است. این موضوع با واکنش های تندی از سوی استقلالی ها روبرو شده است.

هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان و حتی سرمربی استقلال به شدت به آذری جهرمی حمله کردند و معتقد بودند او نباید به صورت علنی از تیم مورد علاقه اش حمایت کند.

وزیر ارتباطات بعد از پیروزی تیم مورد علاقه اش در دربی آدینه شب با گذاشتن یک توئیت جنجالی برای استقلالی ها کری خواند. فرهاد مجیدی هم در کنفرانس خبری بعد از بازی به جهرمی حمله کرد و گفت: امیدوارم سطح شعور آذری جهرمی در حد یک وزیر باشد.

این صحبت ها در حالی مطرح شد که در جهان سیاسیون زیادی وجود دارند که به وضوح از تیم محبوبشان حمایت می نمایند و حتی برای تیم های رقیبشان کری هم می خوانند.

ولادیمیر پوتین طرفرار سرسخت زنیت، باراک اوباما هوادار وستهم، سیلویو برلوسکونی هوادار میلان، آنگلا مرکل هوادار انرژی کوتبوس، شاهزاده آلبرت دوم هوادار موناکو، ماریانو راخوی نخست وزیر سابق اسپانیا هوادار رئال مادرید و داسیلوا رئیس جمهور سابق برزیل هوادار کورینتیاس هستند.

در کنار همه این موارد متئو سالوینی معاون نخست وزیر و وزیر کشور ایتالیا به شدت هوادار میلان است و از هر فرصتی برای ابراز علاقه به تیم محبوبش و البته کری خواندن برای رقبای میلان یعنی اینتر و یوونتوس استفاده می نماید.

هفته گذشته در یکی از حساس ترین بازی های این فصل سری آ، میلان پیروز شد در تورین با 3 گل یوونتوس را شکست دهد. بعد از این بازی سالوینی در صفحه شخصی خود عکس با پیراهن میلان منتشر کرد و ضمن کری خوانی برای یوونتوس بدون هیچ مسئله ای با برد تیم محبوبش خوشحالی کرد.

بعد از این پست وزیر کشور ایتالیا نه هواداران یوونتوس و نه پیرلو که خودش به خاطر کسب نتایج ضعیف به شدت تحت فشار قرار گرفته است به سالوینی حمله کردند چون می دانند هر کسی با هر سمتی حق دارد هوادار تیم محبوبش باشد و ضمن علنی کردن آن برای رقبا به صورت محترمانه کری بخواند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1761

به "واکنش وزیر ایتالیایی جنجالی تر از آذری جهرمی، پیرلو به وزیر کشور ایتالیا حمله نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر ایتالیایی جنجالی تر از آذری جهرمی، پیرلو به وزیر کشور ایتالیا حمله نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید