واکنش فاطمه معتمدآریا به ادعای نقش داشتن در نامه ای برای اولویت دادن به هنرمندان در واکسیناسیون

به گزارش مجله گیتی رو، در پی انتشار نامه ای برای اولویت دادن به هنرمندان در واکسیناسیون، فاطمه معتمدآریا تاکید نمود که همراهی و فعالیتی در ارتباط با این درخواست نداشته و اولویت را آغاز واکسیناسیون گسترده برای مردم می داند.

واکنش فاطمه معتمدآریا به ادعای نقش داشتن در نامه ای برای اولویت دادن به هنرمندان در واکسیناسیون

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، این بازیگر سینما و تئاتر در نامه ای کوتاه نوشته است:

اینجانب فاطمه معتمد آریا خبر مربوط به هرگونه فعالیت خود در ارتباط با درخواست اولویت واکسیناسیون هنرمندانه سینما را اکیدا تکذیب می کنم.

با وجود از دست رفتن بسیاری از هنرمندان تکرار ناشدنی سینما به دلیل ابتلا به کرونا، اولویت را آغاز واکسیناسیون گسترده و بدون اتلاف وقت همه مردم ایران می دانم.

اخیرا نامه ای از سوی سازمان نظام پزشکی به وزارت بهداشت منتشر شده که در آن خواسته شده با توجه به فعالیت هنرمندان در عرصه فیلمسازی و سریال سازی برای فراوری برنامه های هنری با هدف دعوت مردم به ماندن در خانه، ترتیبی اتخاذ گردد تا سهمیه لازم برای اولویت واکسیناسیون هنرمندان همپای کادر درمان در نظر گرفته گردد.

این نامه که از سوی حسین کرمانپور - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی- خطاب به کیانوش جهانپور - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - نوشته شده در یکی دو روز گذشته با واکنش ها و انتقادهای مختلفی همراه بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1578

به "واکنش فاطمه معتمدآریا به ادعای نقش داشتن در نامه ای برای اولویت دادن به هنرمندان در واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فاطمه معتمدآریا به ادعای نقش داشتن در نامه ای برای اولویت دادن به هنرمندان در واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید