نقص فنی موجب فرود اضطراری پرواز تهران-کرمان در اصفهان شد

به گزارش مجله گیتی رو، مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز شماره 1053 شرکت هواپیمایی ماهان به علت نقص فنی در اصفهان بر زمین نشست.

نقص فنی موجب فرود اضطراری پرواز تهران-کرمان در اصفهان شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایرنا، محمدحسین عمادی روز چهارشنبه افزود: این پرواز ساعت یک بامداد فرودگاه تهران را به مقصد فرودگاه کرمان ترک کرده بود که به دلیل نقص فنی در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

وی گفت: این هواپیما هنگام فرود با مشکل خاصی روبرو نشد و همه مسافران در صحت و سلامت کامل پیاده شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ادامه داد: مسافران این پرواز ساعت 4 و 30 دقیقه پس از سه ساعت و 30 دقیقه، بامداد امروز با هواپیمای جایگزین راهی مقصد شدند.

وی افزود: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان یک فرودگاه احتیاطی به شمار می رود و چنانچه به دلیل مسائل فنی، خلبان صلاح ببیند می تواند با کسب اجازه در این فرودگاه فرود آید.

عمادی بیان نمود: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه کمکی اول یا دوم بیش از 90 درصد پروازهای داخلی کشور و کمکی اول همه پروازهای استان تهران است و بعنوان فرودگاه کمکی همه پروازهای داخلی و خارجی استان تهران محسوب می شود.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در حالت عادی به شهرهای نجف و بغداد عراق، کویت، دُبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه ، تفلیس گرجستان و دوحه قطر پرواز مستقیم دارد.

همچنین علاوه بر شرکت های هواپیمایی فعال داخلی، شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جا به جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 20 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1438

به "نقص فنی موجب فرود اضطراری پرواز تهران-کرمان در اصفهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص فنی موجب فرود اضطراری پرواز تهران-کرمان در اصفهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید