میباخ 13 میلیارد تومانی، لوکس ترین شاسی بلند برقی دنیا

به گزارش مجله گیتی رو، مرسدس بنز میخواهد تا محصولات لوکس میباخ را توسعه بیشتری دهد. خودروهای برقی این شرکت هم از این قاعده مستثنی نیستند و مرسدس بنز برای اولین بار به سراغ نسخه SUV مدل EQS رفته است. ماشینی که آغاز قیمتش از 130 هزار دلار است که به پول ایران می گردد بالغ بر 13 میلیارد تومان!

میباخ 13 میلیارد تومانی، لوکس ترین شاسی بلند برقی دنیا

به گزارش خبرآنلاین، مرسدس بنز در حدود 2 سال، 6 محصول برقی معرفی نموده است. تقریبا همان عناصر موجود در خودروهای غیربرقی میباخ، در این خودرو دیده می گردد. دو رنگ شدن بدنه بیشترین جلوه از میباخ بودن را دارد.

طرح جلوپنجره میباخ با خطوط عمودی و کشیده روی این قسمت حضور دارد. لوگوی میباخ روی طرح ورودی هوای پایین سپر دیده می گردد.

در نمای پشتی به جز تغییر در نوشته های پایین درب صندوق عقب و اعمال کروم کاری هایی در دیفیوزر، تغییر دیگری به چشم نمی خورد.

رینگ های نو آینه ای میباخ در کنار دو رنگ بودن بدنه و لوگوی میباخ روی ستون C، جذابیت این قسمت را دو چندان می نماید. یک نوار باریک که با دست کشیده شده و به رنگ متناسب با بدنه است، بین این دو رنگ فاصله می اندازد. رینگ های 21 و 22 اینچی برای این خودرو قابل سفارش است.

اینکه مرسدس بنز محصولاتش را طوری طراحی می نماید که همه جور تغییرات روی آن به برترین شکل ممکن اجرا می گردد، نشان دهنده قدرت و تبحر این خودروساز در طراحی است.

وارد کابین فوق العاده زیبا و تکنولوژیک EQS SUV میباخ می شویم.جایی که عناصر و علائم مختلف میباخ به چشم می خورد و خبری از ردیف سوم صندلی نیست.

چرم ناپا استاندارد است و با استفاده از مواد بازیافتی و گیاهی (مانند دانه های قهوه) دباغی شده است.این فرآیند برای محیط زیست بهتر است و به گفته مرسدس، در مقایسه با چرم معمولی، حدود 100 پوند نمک در هر وسیله نقلیه صرفه جویی می نماید.

یک کنسول بزرگ و کشیده که به کنسول قسمت جلویی متصل است، جای سرنشین وسط را گرفته است.این کنسول بعلاوه دارای جا لیوانی های گرم شونده، چهار پورت USB-C، دو پورت HDMI و یک محفظه برای یک تبلت است.

مجموعه ای بزرگ از ماساژورها و تهویه در صندلی های قسمت عقب حضور دارد. در همین حال، دو نمایشگر 11.6 اینچی روی پشتی صندلی های جلو قرار دارند و امکان دسترسی به مجموعه اطلاعات- تفریح MBUX را فراهم می نمایند.

مجموع قدرت تولیدی تا 649 اسب بخار و گشتاور 950 نیوتون متری است.شتاب صفر تا صد در این مدل 4.1 ثانیه اعلام شده است.

قیمت این خودرو به احتمال زیاد 200 هزار دلار آمریکا و حتی بیشتر باشد.فروش در آمریکای شمالی باید در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 شروع گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2318

به "میباخ 13 میلیارد تومانی، لوکس ترین شاسی بلند برقی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میباخ 13 میلیارد تومانی، لوکس ترین شاسی بلند برقی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید