مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات ترسناک ژاپنی تا سنجش آنلاین مسائل شنوایی

به گزارش مجله گیتی رو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات ترسناک ژاپنی تا سنجش آنلاین مسائل شنوایی

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

تا به حال احساس نموده اید که نمی توانید گوشی خود را زمین بگذارید و ساعت ها غرق در فضای مجازی یا حتی اپلیکیشن های گوشی خود شده باشید؟ اگر این احساسات برایتان آشناست بد نیست بدانید که به نظر می رسد این حالت نتیجه کوشش های مخفی غول های فناوری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مسائل شنوایی از جمله شایع ترین اختلالات در همه افراد جامعه محسوب می گردد. بهترین روش برای درمان اختلالات شنوایی مراجعه به پزشک متخصص است. اما روش هایی ساده و انلاین هم برای شنوایی سنجی وجود دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با پیشرفت تکنولوژی بی وقفه، منظره واقعی جنگ های روباتیک چندان از ما دور نیست. موضوعی که احتمالا دو سر اصلی آن را چین و ایالات متحده تشکیل خواهند داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی از مدیران سلیکون ولی که البته ثروت هایی افسانه ای دارند در مورد شرایط مالیات هایی که باید پرداخت نمایند دچار اختلاف نظرهایی جدی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی از منابع محلی در پکن مدعی هستند که چین در کوشش بوده با یاری طرح موتور جستجوی ویژه گوگل گروه های اقلیت مسلمان را ردیابی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران ژاپنی نوعی روبات طراحی نموده اند که ظاهری به شدت ترسناک دارد. این روبات که به وسیله پژوهشگران دانشگاه توکیو طراحی شده ظاهری مشابه با رتیل دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

درست از لحظه ای که دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد، مواضع خود را تعیین و ثابت کرد که علاقه ای به حضور در پروژه جهانی کاهش گازهای گلخانه ای ندارد. اما چرا؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2266

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات ترسناک ژاپنی تا سنجش آنلاین مسائل شنوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات ترسناک ژاپنی تا سنجش آنلاین مسائل شنوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید