مرز های استان کرمانشاه بسته شد

به گزارش مجله گیتی رو، بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا مرز های استان به روی اشخاص حقیقی و زوار بسته است و اجازه تردد ندارند.

مرز های استان کرمانشاه بسته شد

به گزارش تسنیم، با توجه به ایام محرم و صفر و علاقه مندی بعضی برای سفر به عتبات عالیات و از طرف دیگر موج پنجم کرونا، بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا مرز های استان به روی افراد حقیقی و زوار ایرانی و عراقی بسته است و این افراد اجازه تردد ندارند.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه مرز های مسافری استان برای تردد مسافران و زوار عتبات عالیات بسته است گفت: در تمامی مرز ها از جمله دو مرز خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی گردد.

وی اسم کرد: تنها مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به کار هستند اجاره تردد دارند.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بنابر اعلام مسئولان استان کرمانشاه پایانه مرزی خسروی مسدود است و هیچ تردد زواری در آن صورت نمی پذیرد.

وی اسم کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا رفت و آمد مسافری در پایانه مرزی خسروی صورت نگرفته و دولت عراق اجازه تردد زوار یا اشخاص را از این مرز صادر نکرده است.

کرمی گفت: گمرکات ایران هم متقابلاً اجازه تردد به اشخاص و شهروندان عراقی برای ورود به ایران به وسیله مرز خسروی را نداده است.

وی اضافه نمود: بنابر اعلام دولت و ایجاد تعطیلی های سراسری، این مرز تعطیل است و مجوزی برای تردد افراد حقیقی صادر نخواهد شد و تنها نیرو های کنسولی و مرزبانی در این مرز می توانند تردد نمایند.

کرمی در مورد شرایط این مرز و میزبانی از زائران اربعین هم گفت: منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم، اما اکنون هیچ گونه پذیرش زوار و امکان تردد آنان وجود ندارد و ترددی در دو سوی مرز صورت نمی گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1847

به "مرز های استان کرمانشاه بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرز های استان کرمانشاه بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید