مرحله مقدماتی منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار گردید

به گزارش مجله گیتی رو، مرحله مقدماتی منطقه ای (تهران و البرز) مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور 4 تیم از دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران، امیرکبیر و تهران روز گذشته در تالار دانشجو دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید.

مرحله مقدماتی منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، در مرحله مقدماتی منطقه ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، تیم های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه امیرکبیر با کسب پیروزی بر رقبای خود به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

بر اساس این گزارش، در بخش اول این دوره از مناظره، تیم دانشجویی ارغنون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان تیم موافق و تیم منطق دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مخالف با گزاره در بیماری های لاعلاج، بیمار حق انتخاب انتها حیات خود را بایستی داشته باشد به رقابت باهم پرداختند و در نهایت تیم علوم پزشکی شهید بهشتی با کسب 95 امتیاز به عنوان پیروز مسابقه به مرحله بعدی راه یافت. همچنین تیم علوم پزشکی تهران در این رقابت 72 امتیاز کسب کرد.

در بخش بعدی دو تیم دانشجویی ققنوس و همپاد به ترتیب از دانشگاه های امیرکبیر و تهران در گزاره مذاکره در ارتباط با سیاست های دفاعی و موشکی، امنیت ایران در منطقه را با چالش روبرو می نماید باهم رقابت کردند که در نهایت تیم امیرکبیر با کسب 86 امتیاز به مرحله بعدی مسابقات مناظره دانشجویی راه یافت.

بر این اساس، هادی محمدی دانشجوی دکترای نانوتکنولوژی پزشکی، علی پزشکی دانشجوی دکترای سیاستگذاری غذا و تغذیه، سریه قاسم پور دانشجوی دکترای فیزیولوژی و علی جعفری دانشجوی دکترای فیزیولوژی اعضای تیم ارغنون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و محمدجواد آسرایی، سینا صفری و مهرآرا دلجو دانشجویان کارشناسی صنایع و کیمیا نعمت پور دانشجوی کارشناسی نساجی اعضای تیم ققنوس دانشگاه امیرکبیر را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است، مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو، زمینه سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، مرحله پایانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آذر ماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 404

به "مرحله مقدماتی منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله مقدماتی منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید