دومین کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران 30 بهمن در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می گردد

به گزارش مجله گیتی رو، دبیر دومین کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران گفت: دومین کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران 30 بهمن و اول اسفندماه 98 در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می گردد.

دومین کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران 30 بهمن در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

روزبه جواد کلباسی، دبیر دومین کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: انجمن شیمی ایران یکی از انجمن های بسیار معتبر در شاخه شیمی کشور است. شیمی گرایش های مختلفی دارد که از جمله آن ها می توانیم به شیمی عالی، شیمی معدنی، کاربردی، محیط زیست، کاتالیست اشاره کنیم.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران سال گذشته برای اولین بار در زنجان برگزار شده است، توضیح داد: دومین کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران 30 بهمن ماه و 1 اسفند سال 98 در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاهی و دانشجویان می توانند در این کنفرانس شرکت نمایند، اظهار کرد: داوطلبان تا دیروز 15 اسفند ماه 98 فرصت داشتند مقالات خود را برای حضور در این کنفرانس به دبیرخانه ارسال نمایند، با توجه به اینکه بعضی از علاقه مندان هنوز پیروز به ارسال مقالات خود نشده اند این مهلت تا هفته آینده تمدید شده است.

کلباسی با بیان اینکه داوری ها در دی ماه 98 انجام خواهد شد، اظهار کرد: کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران با هدف ایجاد محیطی برای عرضه یافته های پژوهشی متخصصان در حوزه کاتالیست، پدید آوردن محیطی برای تعامل میان صاحب نظران و تضارب آرای پژوهشگران، ارتقای سطح دانش، بینش و فرهنگ علمی در حوزه کاتالیست، شناسایی مسائل پژوهشی و ایجاد محیطی هم افزا برای حل آن ها و همچنین ارزیابی سیاست ها و برنامه های اجرایی کاتالیست در سطح ملّی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 783

به "دومین کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران 30 بهمن در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کنفرانس کاتالیست انجمن شیمی ایران 30 بهمن در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید