مدیریت کسب وکارهای سازمانی با میزیتو

به گزارش مجله گیتی رو، نرم افزارهای مدیریت جامع کسب وکار یا همان سیستم های اتوماسیون داخلی شرکت ها، از پُرطرفدارترین حوزه های فناورمحور است و شرکت های خلاق یا دانش بنیان زیادی مشغول ارائه خدمات در این بخش هستند؛ اما چه عاملی باعث رشد و فراگیرشدن تعدادی از این نرم افزارها می شود؟ چه خلاقیتی در این حوزه می توان به کار برد تا یک شرکت نسبت به رقبایش از جایگاه بهتری نزد مخاطبان برخوردار شود؟

مدیریت کسب وکارهای سازمانی با میزیتو

احتمالا پاسخی که هرکدام از شرکت های فعال در این حوزه به این قبیل سوالات می دهند، متفاوت خواهد بود؛ اما شاید بتوان یک وجه مشترک در بین همه آنها پیدا کرد و آن تغییرات کوچکی است که هر کسب وکاری سعی در ایجادش دارد تا به این وسیله کاربر بیشتری را مجاب به استفاده از نرم افزارش کند.

درواقع هر شرکت تلاش می کند علاوه بر امکاناتی که در نرم افزار رقیبش وجود دارد، یک یا چند قابلیت جدید به آنها اضافه کرده و آنها را تبدیل به مزایای نرم افزارش کند.

شرکت دانش بنیان توسعه راهبرد امن آرمان -که در ادامه به اختصار با نام آرمان از آن یاد می کنیم- از شرکت هایی است که در حوزه ارائه سیستم مدیریت جامع کسب وکار فعالیت می کند و سابقه 18 ساله ای که هسته اصلی موسسان این شرکت دارند، آن را به یکی از شرکت های پیشرو در این عرصه تبدیل کرده است.

شرکت آرمان از شرکت هایی است که فعالیتش را از مجموعه رشد دانشگاه فردوسی مشهد شروع کرده است. آنها اکنون تقریبا 9 سال است که به عنوان شرکتی رشد یافته، از مجموعه دانشگاه فردوسی خارج شده و کارشان را به صورت خصوصی ادامه می دهند.

زمینه فعالیت این شرکت در ابتدا سرویس های ارزش افزوده وب و موبایل بوده است و تا به امروز سه برند تجاری را به عنوان محصولات شان عرضه کرده اند.

سامانه بلوط یکی از این محصولات است که یک پلتفرم اپلیکیشن ساز و دانش بنیان است، مجموعه محصولات مذهبی مبین موبایل نیز از دیگر محصولات شرکت آرمان است که برای اولین بار به صورت مجموعه ای از محصولات مذهبی چندزبانه روانه بازار شده است؛ اما مهم ترین محصول این شرکت بدون شک پلتفرم مدیریت جامع کسب وکار میزیتو است که پیروز به کسب گواهی دانش بنیان از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری نیز شده است. شرکت آرمان با تکیه بر نرم افزار میزیتو، کارت بازرگانی و مجوز صادرات این محصول را نیز در اختیار دارد.

ایده شکل گیری میزیتو

مدیر فروش و توسعه تجاری شرکت آرمان، در خصوص فرایند شکل گیری نرم افزار میزیتو به جام جم می گوید: ما در مجموعه آرمان متوجه یک مشکل و دردسر بزرگ در سازمان ها و شرکت ها شدیم و آن مشکل این بود که تقریبا همه فعالیت های آنها به صورت جزیره ای درآمده بود؛ درواقع شرکت ها علاوه بر سیستم اتوماسیون داخلی، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا سی آر اِم (CRM) و پلتفرم مدیریت پروژه را باید به صورت جداگانه تهیه می کردند و در کنار اینها، برای برقراری ارتباطات داخلی مجبور به استفاده از شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و تلگرام بودند؛ به این ترتیب اسناد و اطلاعات یک شرکت به صورت یکپارچه در دسترس نبود و این کار را برای آن مجموعه بسیار سخت می کرد. آرش کاهنی در ادامه می گوید: میزیتو با هدف خارج کردن فعالیت های شرکت ها و سازمان ها از حالت جزیره ای و ایجاد بستری جامع برای دسترسی و مدیریت تمام پروژه ها و فعالیت های مربوط به شرکت ها وارد میدان شد.

مدیر فروش شرکت آرمان در خاتمه می گوید: باتوجه به دانش بنیان بودن ماهیت شرکت آرمان، همیشه نگاهی حمایتی به سایر کسب وکارهای خلاق یا دانش بنیان داشته ایم؛ به همین دلیل، ما از نظر قیمت و همچنین از نظر پشتیبانی آموزشی، همیشه تلاش کرده ایم میزیتو را در رتبه اول قرار دهیم.

میزیتو در کنار امکانات وسیعی که دارد، پشتیبانی قدرتمندی هم ارائه می دهد. اکنون که با شما گفت وگو می کنم 13هزار و 250 شرکت، سازمان، مجموعه و تیم استارت آپی در حال استفاده از نرم افزار میزیتو

هستند.

ویژگی های کاربردی میزیتو

شبکه ارتباطی سازمانی: در میزیتو شرکت ها می توانند اعضای خودشان را وارد میز کار کنند و به طور کامل با هم ارتباط داشته باشند؛ به این ترتیب برای برقراری ارتباط میان اعضای یک شرکت، دیگر نیازی به هیچ کدام از شبکه های اجتماعی نخواهد بود و یک شبکه اجتماعی اختصاصی با ماهیت کسب وکار، به مخاطبان میزیتو ارائه خواهد شد.

سیستم مدیریت پروژه: کاربران میزیتو می توانند با استفاده از این نرم افزار، پروژه های مختلفی را تعریف کرده و اعضای مربوط به هر پروژه را وارد آن کنند؛ همچنین آنها می توانند با میزیتو از فرایند پیشرفت پروژه ها و نحوه انجام وظایف، کاملا مطلع باشند.

سیستم مدیریت وظایف: میزیتو این امکان را فراهم کرده است که کاربر بتواند کارهایش را در بازه های سالیانه تعریف کند و در موعد انجام هرکدام از آنها، سیستم هشدار داده و یادآوری خواهد کرد.

اتوماسیون یا کارتابل اداری: در بخش نامه های میزیتو، قابلیت ثبت سند وجود دارد و نامه های وارده یا صادره، امکان ارجاع، پاراف و درج وظیفه در ذیل نامه را نیز دارند.

یادداشت ها: این ویژگی تقریبا از امکانات گوگل کیپ است که به کاربر اجازه می دهد یادداشت های روزانه و موارد شخصی اش را به عنوان چک لیست در میزیتو قرار دهد و نظم شخصی را هم درکنار نظم کاری برای خودش ایجاد کند.

پفراینده مشتریان: این ویژگی یک قابلیت سی آر اِم یا مدیریت ارتباط با مشتری است که امکان ثبت اسناد مالی، ثبت سرنخ ها و فرصت های فروش، ثبت محتوای مربوط به پروژه ها یا مشتریان را فراهم می کند.

ارتباطات شرکت به شرکت (B2B): با استفاده از این قابلیت، هر شرکتی می تواند با دیگر شعب خودش در ایران یا خارج از ایران، ارتباط داشته باشد و درواقع با استفاده از یک نام کاربری، با ده ها شعبه اش ارتباط برقرار کند و به صورت آنلاین از فرایند انجام وظایف و پروژه ها در شعب دیگر مطلع باشد.

سیستم ویدئوکنفرانس: ویژگی ایجاد ارتباط تصویری از قابلیت هایی است که در دوران همه گیری ویروس کرونا در میزیتو شکل گرفته است.

میزیتو به عنوان یک ابزار دورکاری نیز مطرح است و با افزودن امکان ویدئوکنفرانس و تماس تصویری آنلاین، شبکه اجتماعی خودش را قوی تر از قبل توسعه داده است.

سیستم مانیتورینگ و گزارش دهی: میزیتو می تواند تمام بخش های ذکر شده را مانیتور یا پایش کند و گزارش های جامعی را در اختیار کاربر قرار دهد.

مزایای رقابتی میزیتو

مدیر فروش شرکت آرمان، درباره قابلیت های منحصربه فردی که میزیتو را نسبت به سایر نرم افزارهای مشابهش برتر و جذاب تر می کند، به جام جم می گوید: شرکت های مشابهی که در ایران یا خارج از ایران مشغول فعالیت هستند، معمولا روی بخشی از حوزه های تعریف شده در زمینه مدیریت کسب وکار متمرکز می شوند و کاربر نمی تواند به تمام خدمات در قالب یک سیستم جامع در دسترسش داشته باشد. میزیتو تنها سیستم مدیریت پروژه آنلاین و ابزار دورکاری است که به صورت کاملا یکپارچه و جامع عرضه می شود. سیستم مدیریت پروژه، اتوماسیون، سی آر اِم، شبکه اجتماعی و ... حوزه هایی هستند که رقبای ما در یک یا دو بخش از آنها فعالیت می کنند. وی می افزاید: ما در میزیتو زمان زیادی را صرف طراحی ساده و کاربرپسند آن کرده ایم و از سیستم گرافیکی ویژه ای بهره گرفته ایم که کیفیت بسیار بالایی دارد. یکی دیگر از تفاوت های ما با مجموعه های مشابه، همین رابط کاربری ساده میزیتو است که باعث می شود تمام پرسنل یک سازمان به راحتی بتوانند از نرم افزار میزیتو استفاده کنند. کاهنی ادامه می دهد: مهم ترین عامل برتری ما نسبت به رقبایمان این است که میزیتو در سه بستر وب، اندروید و آی او اِس (iOS) راه اندازی شده است و تمام کاربران را با هر ابزار یا سیستم عاملی که در اختیار داشته باشند تحت پوشش قرار می دهد. همچنین امکان ارائه سرویس در بستر ابری (Cloud) برای میزیتو درنظر گرفته شده است و بسته به تمایل مشتری، می توان آن را در سرورهای سازمان ها نیز بارگزاری کرد.

راه های تماس با توسعه راهبرد امن آرمان:

سایت: www.mizito.ir

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: mizito-official@

شماره تماس: 5-38481893-051

آدرس: نشانی دفتر مرکزی: مشهد، خیابان راهنمایی، برج سلمان، طبقه 9، واحد 4

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1699

به "مدیریت کسب وکارهای سازمانی با میزیتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت کسب وکارهای سازمانی با میزیتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید