طعمه گذاری کلونی های فعال جانوران موذی

به گزارش مجله گیتی رو، کلونی های فعال جانوران موذی در نواحی هفتگانه منطقه 15 طی 6 ماه نخست سال توسط اکیپ های ساماندهی طعمه گذاری شد.

طعمه گذاری کلونی های فعال جانوران موذی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: منفذهای فعال و غیر فعال موش در این منطقه با مشارکت شهروندان به وسیله ثبت پیغام در سامانه 137 و گشتهای مستمراکیپهای مبارزه با جانوران موذی اداره ساماندهی شناسایی و طعمه گذاری شد.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 39 هزار و 470 گرم طعمه و 655 تله چسبی و فلزی در اماکن مخروبه، متروکه، دولتی، آموزشی، بهداشتی، درمانی، نظامی، عمومی، معابر، کانالها و فضای سبز گذاشته شده است اضافه نمود: در این راستا 239 لاشه موش جمع آوری شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور از بین بردن زیستگاه های جانواران موذی اشاره نمود و گفت: 682 دریچه نصب و 934 منفذ غیر فعال با سیمان مقاوم سازی و لانه کوبی شده است.

او با اشاره به اینکه رها کردن زباله در معابر یا قراردادن آن ها در کنار مخازن زباله می تواند منبع غذایی مناسبی برای جانوران موذی باشد از تمامی شهروندان و صنوف خواست با ایجاد شرایط بهداشتی و عدم تخلیه زباله در معابر و کانال ها و قراردادن زباله در نزدیک ترین مخزن مخصوص زباله در ساعت مقرر 9 شب در یاری به شرایط بهداشتی شهر به منظور جلوگیری از معضل افزایش جمعیت موش ها سهیم باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1363

به "طعمه گذاری کلونی های فعال جانوران موذی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعمه گذاری کلونی های فعال جانوران موذی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید