ضرورت اجرای دستور العمل های ابلاغی بانک مرکزی به استان

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، جعفر گوهگرانی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان اضافه نمود: ما در اجرای مصوبات چیزی خلاف قانون نمی خواهیم.

ضرورت اجرای دستور العمل های ابلاغی بانک مرکزی به استان

گوهرگانی اعلام کرد: رعایت قوانین ابلاغی و اجرای تمام مصوبات خروجی از کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان به برطرف مسائل واحدها و توسعه بهتر فراوری و اشتغال استان یاری می نماید.

گوهرگانی توضیح داد: تاکید استاندار نیز بر برطرف موانع فراوری در استان است و باید مصوبات به شکل مطلوبی مورد توجه قرار بگیرد.

گوهرگانی ابراز داشت: همچنین در محور حضور مدیران و یا معاونین آنها در جلسات باید بر اساس قانون تعیین گردیده اقدام گردد و هماهنگی لازم نیز در این محورها انجام بگیرد.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به برخی از واحد های دارای مشکل، اظهار کرد: در حوزه طرح بازیافت باید با محوریت دستگاه های متولی جلسه ای تشکیل و تعیین گردد که چرا ضایعات استان به خارج از استان فرستاده می گردد و این در حالی است که کارخانه بازیافت فعال در استان مجبور به تامین ضایعات از خارج استان است.

گوهرگانی نقش تسهیلات رونق فراوری در خروج واحدها و طرح ها از مسائل را محسوس دانست و خواهان توجه بهتر دستگاه ها به این حوزه شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 34

به "ضرورت اجرای دستور العمل های ابلاغی بانک مرکزی به استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت اجرای دستور العمل های ابلاغی بانک مرکزی به استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید