صنایع کارخانه ای وابسته به اتوماسیون می گردد

به گزارش مجله گیتی رو، گروه مشاوران موسسه خدمات لیزینگ و تامین اقتصادی تجهیزات آمریکا موسوم به آلتا در آمریکا تازه ترین یافته های خود را در بحران پاندمی ویروس کووید 19به انجمن های لیزینگ سراسر جهان ارائه نموده است. در این گزارش که توسط انجمن ملی لیزینگ ایران نیز دریافت شده، آمده است که کووید 19 به ما نشان داد که چگونه یک همه گیری می تواند در زمان کوتاهی کل اقتصاد جهانی را دگرگون کند؛ صنعت لیزینگ و تامین اقتصادی تجهیزات باید برای رهایی از این شرایط راهبردهای بایسته ای در پیش گیرد وگرنه کل صنایع و صنعت با نادیده دریافت این بحران نابود می گردد.

صنایع کارخانه ای وابسته به اتوماسیون می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای فواید روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

در بخشی از این گزارش به کاهش تعاملات انسانی و حذف دخالت دست در فرآیندها و امور اجرایی و تولیدی رمز ورود لیزینگ به تامین اقتصادی دارایی های جدید اشاره شده که آن را دارایی های نوظهور یا در حال ظهور خوانده اند. دارایی هایی که برای استفاده خریدار واگذار نمی شوند بلکه برای بقای خریدار واگذار می شوند. یعنی امروز زمان اتوماسیون فرارسیده و این به معنای دگرگونی جدید است.

در بخش دیگر این گزارش اشاره شده صنعت تحویل کالا و ارسال، صنایع کارخانه ای و خدمات وابسته به اتوماسیون و مهم تر از همه حوزه درمان مهم ترین بخش های تامین تجهیزات نوظهور خواهند بود. نقش لیزینگ در این صنعت جدید و متحول هیجان انگیز خواهد بود.

به تاکید این گزارش چیزی که تا امروز فرصت بود، بدل به تهدید شده است؛ اگر افزایش جمعیت و تراکم آن در مناطق جغرافیایی فرصتی شبکه تجاری جهانی بود، امروه با مهمان ناخوانده، این شرایط تهدید برای شرایط پاندمیک است. در واقع برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا همه صنایع به دنبال به حداقل رسانیدن تعاملات انسانی در دوران بحران هستند. کاهش تعاملات انسانی مشروط به استفاده از فناوری های جدید ممکن است. پس صنعت لیزینگ و تامین اقتصادی تجهیزات باید به دنبال فروشندگان و عرضه کنندگانی باشند که وارد این فناوری نوظهور شده و یا خواهند شد و آن را رصد کند. گویا این شرایط تا زمان کشف واکسن کرونا ویروس ادامه خواهد داشت.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 867

به "صنایع کارخانه ای وابسته به اتوماسیون می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع کارخانه ای وابسته به اتوماسیون می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید