سابریست های ایران با شکست ایتالیا قهرمان شدند، دستیابی به مدال طلا برای نخستین بار

به گزارش مجله گیتی رو، تیم سابر کشورمان در فینال جام جهانی شمشیربازی در سنگال مقابل ایتالیا به فزونی رسید و به مقام قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها دست یافت.

سابریست های ایران با شکست ایتالیا قهرمان شدند، دستیابی به مدال طلا برای نخستین بار

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی سابر کشورمان در بخش تیمی جام جهانی شمشیربازی در سنگال برای نخستین بار راهی فینال شد و در سرانجام با نتیجه 45 بر 39 برابر ایتالیا به پیروزی رسید و بر سکوی قهرمانی ایستاد و صاحب گردن آویز طلا شد.

تیم ملی کشورمان در نخستین ملاقات خود در این مسابقات با نتیجه 45 بر 22 ژاپن را شکست داد و در ادامه آمریکا، تیم اول رنکینگ جهانی را با نتیجه 45 بر 44 از پیش رو برداشت. مجتبی عابدینی در ملاقات برابر آمریکا مقابل هومر نهاده شد و با شکست این شمشیرباز انتقام شکست خود در المپیک ریو را از وی گرفت.

ملی پوشان کشورمان برای رسیدن به فینال در مرحله نیمه نهایی مقابل کره جنوبی، قهرمان بخش تیمی المپیک لندن نهاده شدند و با رجحان 45 بر 34 برابر این تیم فینالیست شدند. عابدینی در این ملاقات مقابل کیم از کره جنوبی به رجحان رسید. عابدینی در ملاقات رده بندی المپیک ریو برابر این شمشیرباز کره ای شکست خورده بود.

این برای نخستین بار در تاریخ شمشیربازی کشورمان است که تیم سابر ایران به فینال جام جهانی راه پیدا نموده و به مقام قهرمانی دست یافته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 717

به "سابریست های ایران با شکست ایتالیا قهرمان شدند، دستیابی به مدال طلا برای نخستین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سابریست های ایران با شکست ایتالیا قهرمان شدند، دستیابی به مدال طلا برای نخستین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید