رستوران فیش اند چیپس عمو جـک، غذای بریتانیایی در تهران

به گزارش مجله گیتی رو، غذای دریایی، هوادارای خاص خودش رو داره. عده زیادی هستن که خیلی هوادار این سبک غذا نیستن که به نظر من به خاطر اینه که غذای دریایی خوب نخوردن، وگرنه آدم چجوری ماهی و میگو به این خوشمزگی رو دوست نداشته باشه؟ فیش اند چیپس یه غذای انگلیسیه که اتفاقا بریتانیایی ها خیلی هم برای دستور پخت این غذا به خودشون افتخار می کنن. رستوران فیش اند چیپس عمو جـک اولین فیش اند چیپس ایرانه که از سال 92 تاسیس شده و دو تا شعبه هم داره. اولیش توی شهرک غرب، دومین شعبه هم توی فودکورت راه چوبی. من خیلی غذاهای دریایی رو دوست دارم و از اون جایی هم که خیلی سخته آدم بره انگلیس تا فیش اند چیپس بخوره، خیلی خرسند شدم وقتی دوستم بهم پیشنهاد رستوران فیش اند چیپس عمو جـک رو داد.

رستوران فیش اند چیپس عمو جـک، غذای بریتانیایی در تهران

فیش اند چیپس عمو جـک

از همون ابتدا با تماشا ورودی کاملا دستم اومد که قراره با چی روبه رو بشم. نورپردازی آبی رستوران، حس این رو بهم داد که وسط اقیانوس نشستم و قراره ماهی تازه صید کنم و بخورم؛ مخصوصا که برای طراحی دکور از عناصری مثل آکواریوم، دکل کشتی و کشتی های کوچک استفاده کردن. رستوران از دوتا سالن اصلی درست شده که با یک پارتیشن و نیم پله از هم جدا شدن. میز و صندلی های چوبی و کف پارکت، فضایی محبت آمیز و گرم رو ایجاد نموده. گارسون، منوی فیش اند چیپس رو برام آورد که چند آیتم مختصر با قیمت های خیلی خوبه و کاملا با فضا هم خوانی داره. منویی آبی رنگ و گلاسه.

چی بخوریم؟

این رستوران خیلی تخصصی روی فیش اند چیپس و غذاهای دریایی کار میکنه، برای همین از قبل میدونستم که قراره چه غذاهایی رو سفارش بدم. فیش اند چیپس، میگو، ماهی گریل، سوخاری و ساندویچ دوقلو ویچ که بیشتر برای بچه ها و کسایی که رژیم دارن جذابه که حجم کم و مختصری داره. البته تمامی غذاها با سیب زمینی سرخ شده، سس تارتار و کچاپ و سالاد کلم سرو میشه. برای نوشیدنی هم انواع نوشیدنی های طبیعی رو سرو می کنن، موهیتو، آب پرتقال و ... که من از هردوتاش سفارش دادم که واقعا تازه و خوشمزه بودن. سس تارتار طعم خیلی خوبی داشت که واقعا یاری زیادی به خوشمزه شدن ماهی ها میکنه و من حتی روی سیب زمینی هام هم از این سس استفاده کردم به جای کچاپ. استیک ماهی هم تِست کردم که به دو شکل کاملا گریل و آبدار سرو میشه که اولین بار بود من استیک ماهی رو آبدار امتحان میکردم.

بریم عمو جـک؟

همه میدونیم که فست فود ضرر داره و چاق میکنه و هزاران داستان دیگه به همراه داره، اما نمیشه از لذت خوردن این سبک غذاها گذشت. پس چه بهتر که وقتی قراره توی رستوران غذای فست فودی بخوریم، ماهی و میگو بخوریم که برامون مفیده و طعم خوبی هم داره. مخصوصا بچه ها که عاشق فست و فود و غذاهای این سبکی ان و با هزار ترفند باید بهشون ماهی داد. رستوران فیش اند چیپس عمو جـک این پوینت خیلی خوب رو داره که با تزیین جالب و طعم خیلی خوب ماهی و میگو رو سرو میکنه.

اطلاعات دسترسی

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان بهارستان، روبه روی پاساژ سپهر، پلاک 9

شعبه دوم: چهار راه دنیا کودک، به سمت حقانی، خیابان شهیدی، راه چوبی، پلاک 1

شماره تلفن: 88580710

شعبه دوم: 88194511

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/fishandchips.jack/

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2276

به "رستوران فیش اند چیپس عمو جـک، غذای بریتانیایی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران فیش اند چیپس عمو جـک، غذای بریتانیایی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید