رالی تور گردشگری موتورسیکلت های ادونچر در مسیر ایران ترکیه برگزار می گردد

به گزارش مجله گیتی رو، ایسنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، رالی تور گردشگری موتورسیکلت های ادونچر در مسیر ایران ترکیه برگزار می گردد.

رالی تور گردشگری موتورسیکلت های ادونچر در مسیر ایران ترکیه برگزار می گردد

بنابر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی از ساعت 7 صبح روز آدینه 5 مرداد 1403 از محل موزه خودروهای تاریخی تهران در بزرگراه شهید فهمیده با حضور 12 نفر از موتورسواران حرفه ای عضو کلوپ گردشگری با موتورسیکلت حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی شروع می گردد.

شرکت نمایندگان در این رالی تور، پس از شروع سفر 15 روزه خود، به شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی، سپس شهر خوی در استان آذربایجان غربی می روند و از گذرگاه مرزی رازی، ایران را ترک خواهند کرد.

شهر وان، نخستین مقصد موتورسواران پس از ورود به کشور ترکیه است و پس از آن شهرهای مالاتیا و سامسون در مسیر عبور آنان قرار گرفته است.

این گروه سوار بر موتورسیکلت های ویژه گردشگری، در مسیر بازگشت، به شهرهای ترابزون، ریز و کارس در ترکیه سفر نموده و به وسیله گذرگاه مرزی بازرگان در شهر ماکو، وارد خاک کشورمان می شوند. شرکت نمایندگان در ادامه با عبور از ارومیه، تبریز، جلفا و سرعین به تهران باز خواهند گشت.

تحکیم روابط و توسعه همکاری های مشترک با کشورهای همسایه، توسعه گردشگری پایدار و مسئولانه در کنار حفظ محیط زیست، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، جلب توجه عموم جامعه به اهمیت حفظ جان موتورسواران در جاده های شهری و بزرگراه ها، معرفی جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف ایران و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور برون مرزی موتورسیکلت های مسافرتی اعلام شده است.

علاقمندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 3 مرداد 1403 بروزرسانی: 3 مرداد 1403 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2401

به "رالی تور گردشگری موتورسیکلت های ادونچر در مسیر ایران ترکیه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی تور گردشگری موتورسیکلت های ادونچر در مسیر ایران ترکیه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید