دسته گل ایران خودرو در طراحی پژو پارس فیس لیفت

به گزارش مجله گیتی رو، به علت عدم پشتیبانی پژو پارس از استانداردهای 85گانه، ایران خودرو تصمیم به ایجاد تغییرات نو در این محصول قدیمی گرفت تا دوباره امکان فراوری مجدد آن فراهم گردد ولی تصاویری که از خط فراوری این خودرو به بیرون درز نموده نشان می دهد که پارس محبوب دهه های گذشته فیس لیفت زیبایی ندارد.

دسته گل ایران خودرو در طراحی پژو پارس فیس لیفت

چراغ های قدیمی پژو پارس قابلیت تنظیم ارتفاع از داخل کابین را نداشت و به همین علت نیز نمی توانست استانداردهای نو مربوط به چراغ های جلو را پاس کند.

از طرفی سپرهای این خودرو نیز نمی توانست استانداردهای نو مربوط به عابر پیاده را پاس کند و به همین علت ایران خودرو از سازمان استاندارد فرصت خواست تا تغییرات مد نظرش را بر روی چراغ و سپر ایجاد کند و لذا برای برطرف این مشکل تصمیم گرفته شد تا چراغ های جلوی پارس با چراغ های وانت آریسان که قابلیت تنظیم از داخل کابین را دارد تعویض گردد.

در ادامه استاندار سازی سپر جلوی پارس فیس لیفت نیز با سپر آریسان جابجا شد و ایران خودرو تصمیم گرفت تا با کمی تغییر در سپر آریسان، مه شکن و دی لایت پارس را در آن جانمایی کند.

بر اساس این گزارش سپر عقب پژو پارس نیز کمی تغییر نموده و دیگر خبری از نوار مشکی رنگ روی آن به چشم نمی خورد. بعلاوه برای هماهنگی دیگر قسمت ها با سپر جلو و عقب زه درها نیز حذف شده است.

در نهایت برای پاس کردن استاندار های نو پروژه فیس لیفت یکی از محبوب ترین خودروهای ایران به شکل ضعیف انجام شد تا احتمالاً پس از تحویل، با موج بزرگی از نارضایتی مشتریان نسبت به ظاهر این خودرو رو به رو شویم.

این پروژه فیس لیفت را می توان با تغییراتی که سال ها قبل برای زانتیا به وجود آمده بود برابر دانست زیرا آن تغییرات نیز موجب زشت شدن خودروی زانتیا در آن موقع شده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2355

به "دسته گل ایران خودرو در طراحی پژو پارس فیس لیفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته گل ایران خودرو در طراحی پژو پارس فیس لیفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید