ادعای عجیب ؛ پرسپولیس و استقلال در پی ستاره ویتنامی! ، واکنش ملی پوش ویتنام

به گزارش مجله گیتی رو، رسانه های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.

ادعای عجیب ؛ پرسپولیس و استقلال در پی ستاره ویتنامی! ، واکنش ملی پوش ویتنام

به گزارش خبرنگاران، بعضی از رسانه های ویتنام در خبری عجیب مدعی شده اند که بازیکن ملی پوش تیم ویتل اف سی این کشور مدنظر سرخابی های ایران نهاده شده است.

رسانه دان ویت ویتنام در خبری با تیتر علاقه مندی دو غول ایران، هوآنگ دوک چه واکنشی نشان می دهد؟ نوشت: نگوین هوآنگ دوک، هافبک تیم ملی ویتنام، قبل از اینکه شایعاتی مبنی بر علاقه دو تیم سرشناس لیگ ایران به وی مطرح گردد، در صفحه شخصی خود در فیس بوک، واکنش هایی داشته است.

طی یک هفته گذشته دو باشگاه ایرانی پرسپولیس و استقلال هر دو علاقه خود را برای به خدمت گرفتن نگوین هوآنگ دوک هافبک تیم ویتل اف سی اعلام نموده اند.

لازم به ذکر است، پرسپولیس قهرمان لیگ ایران است و استقلال در فصل گذشته در رده سوم نهاده شد. اینها هم دو باشگاه معروف در لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال دو بار قهرمان این مسابقات شده است. آنها بعلاوه تعداد زیادی از اعضای تیم ملی ایران را در اختیار دارند.

هوآنگ دوک آماده رفتن به خارج از کشور است؟ قبل از مطرح شدن شایعات بالا، هوانگ دوک به وسیله صفحه شخصی خود در فیس بوک واکنش هایی داشت. او تصویری را منتشر کرد که نشان می دهد در حال یادگیری زبان های خارجی است و عبارت سخت کار کردن را به کار برد.

انتشار این استوری به وسیله هافبک ویتل اف سی با تعامل مشتاقانه طرفداران، دوستان و همکاران وی روبرو شد. نظرات بسیاری از کار سخت و کوشش های این ستاره در ویتل اف سی منتشر شد و طرفداران از او تمجید کردند. عده ای نیز گفتند که او برای چالش رفتن به خارج از کشور در آینده ای نزدیک آماده است.

در اوایل ماه فوریه، هوآنگ دوک علاقه خود برای بازی در خارج از کشور را مخفی نکرد و گفت: من فکر می کنم بازیکنان ویتنامی با اعتماد به نفس بالا، آماده رفتن به محیط های فوتبالی بزرگتر هستند. خود من، آماده هستم که در صورت ایجاد فرصت به خارج از کشور بروم.

این خبر به وسیله چند رسانه دیگر ویتنامی مانند واو ورلد و بعلاوه دانتری منتشر شده است. شایعه ای که به نظر می رسد تا واقعیت فاصله زیادی دارد و سرخابی ها برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2363

به "ادعای عجیب ؛ پرسپولیس و استقلال در پی ستاره ویتنامی! ، واکنش ملی پوش ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب ؛ پرسپولیس و استقلال در پی ستاره ویتنامی! ، واکنش ملی پوش ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید