گل محمدی: سرنوشت سهمیه دست خودمان بود، سرمربیگری ام در تیم امید را از رسانه ها شنیده ام

به گزارش مجله گیتی رو، سرمربی پدیده به دلیل کسب رده چهارم و سهمیه احتمالی از بازیکنان و طرفداران تیمش تقدیر کرد.

گل محمدی: سرنوشت سهمیه دست خودمان بود، سرمربیگری ام در تیم امید را از رسانه ها شنیده ام

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی پدیده پس از فزونی برابر ماشین سازی و رسیدن تیمش به رده چهارم و سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خیلی حساس بود. دریافت سه امتیاز برای ما ضرورت داشت. سرنوشت دریافت سهمیه دست خودمان بود و خوشبختانه این رخ داد.

وی ادامه داد: باید از خیلی ها به ویژه مردم مشهد تشکر کنم و که فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. با وجود همه مسائل کنار ما بودند و دلیل موفقیت ما بودند. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و مسائل را یکی یکی پشت سر گذاشتند و نشان دادند با همدلی و باور می توان در راستا موفقیت گام برداشت. از تمامی اعضای باشگاه که کنار تیم بودند تشکر می کنم. بابت این لطف خدا را شکر می کنم و امام رضا عنایت خاصی به تیم ما داشت. امیدوارم این موفقیت ادامه دار باشد. کار تازه آغاز شده است و کارهای زیربنایی این تیم هنوز باقی مانده است که در سال ها بعد باید سر و سامان بگرد و سطح فوتبال شرق ایران را بالا ببریم.

سرمربی پدیده درباره اتلاف وقت بازیکنان پدیده در اواخر بازی گفت: وقت کشی در فوتبال وجود دارد. هر تیمی که جلو باشد دلیلی ندارد که خیلی زود بازی را آغاز کند اما این مسئله خیلی در بازی ما وجود نداشت. عملکرد داور را هم نباید خیلی زود قضاوت کرد و باید فیلم بازی را انالیز کرد. زود احساساتی می شویم و از داوری بد می گوئیم که این منصفانه نیست. داوری امروز مسئله ای نداشت و به او تبریک می گویم.

گل محمدی درباره فراز و نشیب های پدیده در لیگ هجدهم علی رغم نداشتن بازیکن شاخص شرح داد: بعد نیم فصل خوبی که داشتیم، مسائل ما به اوج خود رسید. مالک جدید از تیم حمایت کرد و بسیاری از مسائل را حل کرد. یکی از این مسائل امکانات بود. زمین تمرین مناسب نداشتیم به خاطر همین کیفیت لازم در برخی بازی ها را نداشتیم. بازیکنان توانستند این مسائل را به طور کامل کنار بزنند.

او درباره تمدید قراردادش با پدیده یا قبول راهنمایی تیم ملی امید توضیح داد: مذاکرات مثبتی با پدیده داشتم و اگر مشکل خاصی نباشد، تا هفته آینده قراردادم را تمدید می کنم. این که به عنوان گزینه تیم ملی امید مطرح شده ام را در رسانه ها شنیدم.

گل محمدی در خاتمه گفت: دو گلزن خوب در تیم داشتیم. قاسمی نژاد و یونس شاکری آمار خوبی داشتند و گل های حساسی زدند. بازیکنان خوب دیگری هم داشتیم که برای این دو موقعیت سازی کردند. تیم یک دستی داشتیم و نمی توان از یک بازیکن به عنوان بازیکن شاخص نام برد. تشکر ویژه ای از شهردار مشهد و مدیریت کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی علی رغم مشغله شان به تبریز آمدند و از تیم حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 285

به "گل محمدی: سرنوشت سهمیه دست خودمان بود، سرمربیگری ام در تیم امید را از رسانه ها شنیده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: سرنوشت سهمیه دست خودمان بود، سرمربیگری ام در تیم امید را از رسانه ها شنیده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید