دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خواهان استفاده از آموزش الکترونیک تا سرانجام تعطیلات نوروز شدند

به گزارش مجله گیتی رو، دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با ارسال نامه ای به عرب، رئیس این دانشگاه خواهان استفاده از آموزش الکترونیک تا خاتمه تعطیلات نوروز شدند.

دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خواهان استفاده از آموزش الکترونیک تا سرانجام تعطیلات نوروز شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دانشگاه های انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شورای صنفی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در نامه ای به رئیس این دانشگاه خواهان تعطیلی دانشگاه و استفاده از آموزش های الکترونیک شد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر عرب؛

نظر به اخبار ضد و نقیض رسانه های رسمی مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها ،شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران،ضمن در نظر دریافت پیامدهای این تعطیلی ها و ارائه پیشنهاداتی برای جبران آن (به تعویق افتادن پروسه های آموزشی ،کارورزی ها ،امور پژوهشی) ؛بعنوان نمایندگان دانشجویان تبعات تعطیل نشدن دانشجویان را بازگو می نماید،امید است با واقع بینی و عدالت پیگیری نمایید.

تخلیه خوابگاه های دانشجویی موجب روانه شدن دانشجویان به استان های مختلف با درصد شیوع متفاوت ویروس کرونا شده است که با برگشتن آنها به محیط خوابگاهی و دانشگاهی شانس شیوع بیماری کرونا در این محیط ها بسیار بالاتر از قبل می گردد

هزینه بر بودن رفت و آمد دانشجویان با توجه به نزدیکی به تعطیلات عید نوروز

غیرممکن بودن رعایت موارد بهداشتی در محیط های خوابگاهی و دانشگاهی با توجه به فضای خوابگاهی و امکانات آن

تحمیل هزینه های فراوان برای فراهم کردن مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در محیط های خوابگاهی و دانشگاهی

با توجه به پراکندگی محل کارورزی و کارآموزی های دانشجویان، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی (مترو ،بی آر تی و....)که منبع انتشار این ویروس می باشد،اجتناب ناپذیر است

شورای صنفی دانشجویان پیشنهاد تعطیلی دانشگاه تا تعطیلات نوروز را با قبول پیامدهایی مانند طولانی تر شدن نیمسال آموزشی یا برگزاری مجازی کلاس های آموزشی را می دهد.

همچنین شورای صنفی دانشجویان،آمادگی خود را در جهت ارائه پیشنهاداتِ دانشجویان برای جبران پیامدهای این تعطیلات (به تعویق افتادن پروسه های آموزشی،پژوهشی،کارورزی ها و...)اعلام می دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 924

به "دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خواهان استفاده از آموزش الکترونیک تا سرانجام تعطیلات نوروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خواهان استفاده از آموزش الکترونیک تا سرانجام تعطیلات نوروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید