دارنده نخستین مدال جهانی سامبو: با وجود قضاوت ناعادلانه به مدال برنز رسیدم

به گزارش مجله گیتی رو، دارنده اولین مدال سامبو ایران در رقابت های قهرمانی دنیا گفت: در بازی شانس مجدد، در حالی که با ناداوری عقب افتاده بودم، پیروز شدم در دقایق پایانی حریف را مغلوب و به نشان برنز برسم.

دارنده نخستین مدال جهانی سامبو: با وجود قضاوت ناعادلانه به مدال برنز رسیدم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، محمد سعیدی مدنی در مورد رقابت های سامبو قهرمانی دنیا که به میزبانی تاشکند مرکز ازبکستان برگزار گردید، گفت: مسابقات دنیای سامبو از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود.کشورهای مختلف روی این رشته سرمایه گذاری می نمایند و در آسیا قدرت های بزرگی در این رشته حضور دارند.

وی افزود: تعداد 80 کشور مختلف دنیا در رقابت های سامبو قهرمانی 2021 دنیا شرکت کردند که حضور این تعداد شرکت نماینده، خود گواهی بر سطح کیفی بالای این پیکارها است.

نماینده وزن88- کیلوگرم سامبو ایران درباره رقیبانش در مسابقات دنیای تاشکند گفت: در دور اول حریفی از قبرس را پیش رو داشتم که پیروز شدم با نتیجه 8 بر صفر او را مغلوب کنم؛ سپس در دور دوم به مصاف حریفی از لیتوانی رفتم و این مبارزه را هم با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به سرانجام رساندم.

وی ادامه داد: رقیبم در مرحله یک چهارم سرانجامی، رومانیایی بود که قهرمانی دنیا و چند مدال ارزشمند دیگر را در کارنامه افتخارات خود داشت؛ در این مسابقه ابتدا یک بر صفر عقب افتادم اما در بیست ثانیه سرانجامی، با استفاده از یک فن، دو بر یک پیروز شدم. در مرحله نیمه نهایی رقیبم حریفی از روسیه بود که سه دوره قهرمان دنیا شده است و در این دوره از رقابت ها هم مدال نقره گرفت. در این بازی متاسفانه مغلوب شدم و نتوانستم به فینال برسم.

سعیدی مدنی درخصوص رفتن به جدول شانس مجدد و کسب اولین مدال سامبو ایران در رقابت های قهرمانی دنیا نیز افزود: بعد از شکست مقابل روسیه، برای شانس مجدد و کسب عنوان سومی، حریف آذربایجانی ابتدا با نتیجه چهار بر صفر و البته با ناداوری عقب افتادم اما پیروز شدم در دقایق سرانجامی با نتیجه هفت بر پنج، این حریف را نیز شکست داده و با کسب مدال برنز، اولین نشان سامبو ایران را در رقابت های قهرمانی دنیا به ارمغان بیاروم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1988

به "دارنده نخستین مدال جهانی سامبو: با وجود قضاوت ناعادلانه به مدال برنز رسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارنده نخستین مدال جهانی سامبو: با وجود قضاوت ناعادلانه به مدال برنز رسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید