خبرنگاران تعداد سرویس های مترو تهران به یک سوم کاهش یافت

به گزارش مجله گیتی رو، تهران - خبرنگاران - رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران توئیت کرد: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با ⁧‫کرونا‬⁩ و تاکید شورای شهر تهران، تعداد سرویس های ⁧‫مترو‬⁩ به یک سوم کاهش یافت.

خبرنگاران تعداد سرویس های مترو تهران به یک سوم کاهش یافت

غلامحسین محمدی روز آدینه در توئیتر نوشت: سرویس مترو کرج هر ساعت یک بار انجام می گردد و مترو هشتگرد نیز تعطیل شد.

وی به دیگر اقدامات برای کنترل شیوع کرونا در پایتخت اشاره نمود و ادامه داد: با تایید دولت، دستورالعمل تعطیلی بوستان های ⁧‫تهران‬⁩ برای مناطق شهرداری ارسال شد. این یک تصمیم ضروری برای مبارزه با ⁧‫کرونا‬⁩ است. درب های ورود و پارکینگ کلیه بوستان های محصور بسته خواهد شد و در مابقی، نگهبانان و یگان حفاظت ⁧‫شهرداری‬⁩ با همکاری شهروندان تا حد ممکن از ورود ممانعت می نمایند.

کیانوش جهانپور روز آدینه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان نمود: بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 2926 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید19 در کشور تا 8 فروردین 1399 در کشور به 32 هزار و 332 مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز 11 هزار و 133 نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته 144 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود 2378 نفر در کشور محروم شده ایم.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1005

به "خبرنگاران تعداد سرویس های مترو تهران به یک سوم کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد سرویس های مترو تهران به یک سوم کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید