خبرنگاران بانک ها مکلف به بازپرداخت 40 درصد از هزینه امور پژوهشی به خزانه شدند

به گزارش مجله گیتی رو، تهران - خبرنگاران - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آنالیز لایحه بودجه مصوب کردند که شرکتها، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت 40 درصد از هزینه امور پژوهشی را به خزانه واریز نمایند.

خبرنگاران بانک ها مکلف به بازپرداخت 40 درصد از هزینه امور پژوهشی به خزانه شدند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی ادامه آنالیز لایحه بودجه 1400 در دستور کار نهاده شد و نمایندگان با بند (ح) تبصره 9 ماده واحده لایحه بودجه مبنی تکلیف به بانک ها برای بازپرداخت 40 درصد از هزینه امور پژوهشی به خزانه موافقت کردند.

در بند (ح) تبصره 9 ماده واحده لایحه بودجه 1400 آمده است: شرکت ها، بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت مندرج در پیوست شماره (3) این قانون، مکلفند در اجرای تکالیف قانونی مربوط، حداقل 40 درصد از هزینه امور پژوهشی خود مندرج در آن پیوست را در مقاطع سه ماهه به میزان 25 درصد به حساب خاصی نزد خزانه داری کل کشور واریز نمایند.

در آنالیز لایحه بودجه رضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در تذکری به نحوه ارائه پیشنهادات در صحن اعتراض کرد و خواهان اصلاح آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی شد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس نیز در پاسخ به وی از کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس خواست برای برطرف مسائل موجود طرح اصلاح آئین نامه داخلی را برای آنالیز به مجلس ارائه کند تا وقت مجلس تا این اندازه گرفته نشود.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1598

به "خبرنگاران بانک ها مکلف به بازپرداخت 40 درصد از هزینه امور پژوهشی به خزانه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانک ها مکلف به بازپرداخت 40 درصد از هزینه امور پژوهشی به خزانه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید