خبرنگاران اسلامی از یک دستگاه بولدوزر بازسازی شده راهداری سیستان و بلوچستان رونمایی کرد

به گزارش مجله گیتی رو، زاهدان- خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی از یک دستگاه بولدوزر کاملا بازسازی شده بوسیله نیروهای متخصص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان رونمایی کرد.

خبرنگاران اسلامی از یک دستگاه بولدوزر بازسازی شده راهداری سیستان و بلوچستان رونمایی کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این بولدوزر به دلیل فرسودگی و عمر بیش از 30 سال جزو ماشین آلات اسقاطی به شمار می رفت که با توان نیروهای متخصص بومی سیستان و بلوچستان تنها با هزینه اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان کاملا بازسازی و نوسازی شد.

محمد اسلامی ادامه داد: این در حالیست که در صورت موجود بودن در بازار، قیمت روز این دستگاه بسیار با ارزش و کاربردی بیش از 10 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق اشتغال محلی، در یک سال اخیر با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تعمیر و بازسازی بیش از 160دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری نموده که این امر سبب صرفه جویی میلیاردی و بازگشت ماشین آلات ارزشمند و کمیاب به چرخه فعالیت شده است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود: در شرایطی که تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری و مسائل اعتباری، سبب بروز اختلال در فرایند واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راه سازی و راهداری شده اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در زمینه بازسازی و نوسازی ماشین آلات فرسوده، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه در سفر یک روز به مرکز استان سیستان و بلوچستان، ضمن شروع عملیات ریل گذاری راه آهن زاهدان - چابهار از کارخانه فراوری تراورس و کارگاه بازسازی ماشین آلات سنگین راهداری در زاهدان بازدید کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1111

به "خبرنگاران اسلامی از یک دستگاه بولدوزر بازسازی شده راهداری سیستان و بلوچستان رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسلامی از یک دستگاه بولدوزر بازسازی شده راهداری سیستان و بلوچستان رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید