حسرت های نکونام در آستانه آغاز فصل تازه

به گزارش مجله گیتی رو، جواد نکونام در نشست خبری پیش از ملاقات فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در آغاز بازی ها همواره همه بازیکنان و تیم ها انگیزه بالایی دارند و ما هم منتظر بازی فردا هستیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم. شاید در آغاز لیگ تیم ها شرایط ایده آلی نداشته باشند، ولی خدا را شکر شرایط تیمی ما خوب است. در گرفتن یکی دو بازیکن پیروز نبودیم و احتیاج شدید داریم که دو بازیکن نو به ما اضافه شوند.

حسرت های نکونام در آستانه آغاز فصل تازه

وی با ابراز امیدواری از اینکه لیگ را خوب آغاز نمایند و تا هفته سی ام تیمی خوب و قابل احترام در لیگ باشند، درباره شرایط صنعت نفت هم گفت: شناخت کلی از آنها داریم و می دانیم که کادر فنی خوبی دارند. امیدوارم برترین عملکرد را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که روی تیم خودمان تمرکز کنیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام درباره غیبت تماشاگران در هفته نخست لیگ برتر توضیح داد: دوست داریم همه بازی ها با حضور تماشاگران برگزار گردد. دوست داریم مردم و طرفداران از بازی های تیم محبوب شان لذت ببرند. امیدواریم با وجود اینکه همه بازیکنان و مربیان از عدم حضور تماشاگران ناراحت هستند، در بازی دور برگشت هم این اتفاق رخ بدهد. این موضوع را باشگاه باید پیگیری کند و وظیفه باشگاه است. دوست داریم فردا طرفداران باشند و طرفداران آبادانی هم حضور پیدا نمایند، ولی اگر قرار است این بازی بدون طرفدار باشد باید بازی اول دور برگشت هم بدون طرفدار باشد. اگر عدالت است باید این موضوع برای همه یکسان باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه این تیم هنوز می تواند یک بازیکن خارجی جذب کند، یادآور شد: سعی می کنیم دو بازیکن به تیم اضافه کنیم. باتوجه به مصدومیت فرشید اسماعیلی و اینکه باشگاه نتوانست آرش رضاوند را جذب کند، قطعاً نیاز به دو مهره داریم تا شرایط تیمی را تقویت کنیم. هنوز در نقل وانتقالات کارمان تمام نشده است و می بینید که دیگر باشگاه ها بازیکنان خارجی خوبی جذب نموده اند. ما هم اگر بخواهیم در کورس باشیم و با تیم هایی که بالاتر از ما هستند رقابت کنیم، نیاز به تقویت داریم. ما باید آرش رضاوند را حفظ می کردیم و این اتفاق باید پارسال رخ می داد که با یکسری اشتباهات رخ نداد. الان نیاز داریم یارگیری کنیم و به باشگاه اعلام کردم که دو بازیکن نیاز داریم. الان تمرکز ما روی نقاط ضعف مان است تا رفع کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2204

به "حسرت های نکونام در آستانه آغاز فصل تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسرت های نکونام در آستانه آغاز فصل تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید