جمع زدن های گربه و موش

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران ، 6 جلد دوم مجموعه ریاضی با موشی نوشته لورا دریسکول و تصویرگری دبورا ملمون با ترجمه محبوبه نجف خانی از سوی نشر افق برای خردسالان منتشر شد و به این ترتیب مجموعه ریاضی با موشی 12 جلدی شد.

جمع زدن های گربه و موش

این مجموعه شامل فعالیت های سرگرم نماینده برای بچه ها است. فعالیت هایی که آن ها را تشویق می نماید با شیوه متفاوتی درباره ریاضی فکر و گفت وگو نمایند. همچنین مهارت خواندن بچه ها راتقویت می نماید. والدین و مربیان هم می توانند داستان های این مجموعه را برای بچه ها بلندخوانی نمایند.

در این مجموعه کوشش شده برای بچه های که تازه با مفاهیم ریاضی آشنا می شوند، جهانی خلق گردد که در آن ریاضی فقط اعداد و ارقام روی کاغذ نباشد بلکه تبدیل به بخشی از زندگی روزمره و ماجراجویی های آنها گردد. در این مجموعه دو موش کوچولو به نام های آلبرت و واندا وارد داستان شده اند که در دیوار خانه آدم ها زندگی می نمایند. آن ها به خوبی از عهده مسائل و تنگناهایی که پیش روی شان قرار گرفته است برمی آیند.

آلبرت و واندا خواهرش، دو موش نترس و وروجک هستند که در حالی که تخیل بچه ها را در داستان به کار می اندازند، در چنگ گربه ترسناک قصه هم فرار می نمایند.

هرجلد از مجموعه ریاضی با موشی برداشت تازه ای از مفاهیم پایه ارائه می دهد. مثلا زمانی که موش ها با استفاده از کلمه های جهتنما به حلزون خانگی شان تردستی می آموزند، راهکار هایی پیدا می نمایند. همچنین وقتی تعداد زیادی از دوستانشان را می شمارند که در یک روز بارانی به خانه شان دعوت نموده اند، درواقع ریاضی انجام می دهند.

عنوان های سری دوم این مجموعه عبارتند از: آلبرت جمع می بندد، تولدت مبارک آلبرت، آلبرت به اردو می رود، مهمانی عصرانه آلبرت، دوازده قدم آلبرت و آلبرت سرش شلوغ می گردد

نشر افق، سری دوم مجموعه ریاضی با موشی را با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 20 هزار تومان برای هرجلد منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1767

به "جمع زدن های گربه و موش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع زدن های گربه و موش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید