بهترین کرم لایه بردار پوست و هر آنچه که درباره آن باید بدانید

به گزارش مجله گیتی رو، خبرگزاری خبرنگاران- بیشتر افراد برای داشتن پوستی صاف و شفاف به دنبال راه های مختلف هستند. درست است که مصرف تغذیه مناسب و استفاده از مکمل های تقویتی می توانند در شفافیت و صاف شدن پوست تاثیرگذار باشند، اما در بعضی از مواقع این مورد پاسخگو نبوده و باید به دنبال راه های دیگری برای سلامت و زیبایی پوست خود باشید.

بهترین کرم لایه بردار پوست و هر آنچه که درباره آن باید بدانید

یکی از این راه ها استفاده از کرم لایه بردار و همینطور کرم روشن کننده پوست می باشد که کارشناسان ما در موسسه تالگو فرانسه با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما را با هر یک از ویژگی ها و مزایای استفاده از این دو کرم آشنا کنند.

مزایای استفاده از کرم لایه بردار پوست

شاید برای بسکمک از شما این سوال پیش آمده باشد که منظور از لایه برداری پوست چیست و استفاده از کرم لایه بردار چه مزایای دارد؟

لایه برداری پوست یک فرآیند مهم است که سلول های شاخی و مرده را از سطح پوست (اپیدرمی) پاک می نماید. پوست به هر نوعی که باشد خشک، چرب، نرمال یا مختلط باید حتما در بازه های زمانی مختلف لایه برداری شود تا سلول های مرده تجمع یافته در سطح پوست برداشته شوند و سلول های جوان تر جایگزین گردند.

لایه برداری یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های مراقبت از پوست می باشد که علاوه بر برداشتن سلول های مرده از سطح پوست، آلودگی ها را از منافذ پوست خارج می نماید و باعث شفاف شدن، زیبایی و شادابی پوست می شود. همچنین اثرگذاری کرم های ضد لک، کرم های جوانسازی و کرم های از بین بردن چین و چروک را بیشتر می نماید و باعث جذب بهتر آن ها به قسمت های زیرین پوست می شود. تالگو پاریس با ارائه بهترین لایه بردار های پوست و صورت، که برای هر نوع پوستی مناسب می باشد و باعث پاکسازی، جوانسازی، رفع شدن لک و تیرگی، چین و چروک های سطحی پوست می شود و به شما یک پوست شاداب و با طراوت را هدیه می نماید.

مزایای استفاده از کرم روشن کننده پوست

یکی از معضلات شایع که زیبایی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و به اشکال مختلف بروز می نماید و خصوصا طی سال های اخیر نمود بیشتری پیدا کرده است بروز و پیدایش تیرگی ها و لک های قهوه ای پوست می باشد.

با توجه به موارد یاد شده و تاثیرات منفی هیپرپیگمانتاسیون و لک های ناشی از آن بر زیبایی پوست لابراتوارهای تالگو فرانسه به عنوان واحد پیشرو در تولید فرآورده های مراقبت از پوست، برای اولین بار در دنیا گروه تخصصی و تکمیلی محصولات روشن کننده پوست تالگو clear expert محصولات را با فرمولاسیون نوین، تخصصی و پیشرفته جهت کاهش اختلالات پیگمنتاسیونی و لک های پوستی ناشی از آن ارائه کرده است.

استفاده همزمان از فرآورده های روشن کننده و ضد لک مطابق روش توصیه شده ذیل، علاوه بر رفع لک های قهوه ای و تیره، اختلالات رنگدانه ای ناشی از افزایش سن، تغییرات هورمونی استفاده از برخی داروها و تابش نور خورشید بر پوست، به از بین رفتن لک های ایجاد شده در برخی بیماری های پوستی نظیر ملاسما، لنتیگو، کک و مک و نیز لک های پوستی ناشی از لیزر درمانی، اپیلاسیون و لایه برداری کمک شایانی می نماید. مواد موثر موجود در این فرآورده همچنین با تحریک سنتز، الاستین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و علاوه بر رفع چین و چروک های سطحی پوست با داشتن ترکیبات مرطوب کننده سبب حفظ و افزایش مورد نیاز پوست می شوند.

مراحل مراقبت ضد لک و روشن کنندگی پوست به روش تالگو

استفاده از هر یک از محصولات ضد لک و همینطور کرم روشن کننده پوست طبق مراحل زیر پیش می رود:

  • گام اول: پاک کنندگی پوست
  • گام دوم: از بین بردن تدریجی و موثر لک های قهوه ای پوست
  • گام سوم: سرعت بخشیدن به اثر روشن کنندگی
  • گام چهارم: دستیابی به پوستی روشن، درخشان و صاف
  • گام پنجم: محافظت کامل در برابر اثرات زیان بار خورشید

تاثیرات استفاده از کرم روشن کننده بر پوست

خرید انواع کرم لایه بردار و کرم روشن کننده پوست از موسسه تالگو

تالگو توسط یک داروساز فرانسوی به نام آندره بوکله که علاقه بسکمک به دنیای دریایی و ذخایر غنی آن داشت ابداع شد. در اعماق اقیانوس ها گنجینه های انبوهی از مواد معدنی، عناصر کمیاب غنی و قابل جذب، ویتامین ها، آمینواسیدها و سایر مولکول های فعالی که جانداران و گیاهان برای بقای خود در اعماق آبها تولید می کنند نهان شده است.

شما عزیزان می توانید علاوه بر شرکت در دوره های آموزشی مراقبت از پوست موسسه تالگو ایران، تمام محصولات مراقبتی پوست مانند انواع کرم لایه بردار، کرم های ضد چروک، کرم ضد آفتاب و ... را از این مجموعه (www.thalgoparis.com) با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1575

به "بهترین کرم لایه بردار پوست و هر آنچه که درباره آن باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کرم لایه بردار پوست و هر آنچه که درباره آن باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید