جزئیات پروژه های افتتاح شده در خراسان رضوی از طریق ویدئوکنفرانس

به گزارش مجله گیتی رو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: شش پروژه گردشگری خراسان رضوی، با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال از طریق ویدئوکنفرانس توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.

جزئیات پروژه های افتتاح شده در خراسان رضوی از طریق ویدئوکنفرانس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر شامگاه چهارشنبه 15 بهمن ماه 1398 در مراسم افتتاح این پروژه ها که به صورت هم زمان در محل مجتمع گردشگری سلیوز طرقبه انجام شد با اعلام این خبر اضافه نمود: با بهره برداری از این پروژه ها 96 اتاق و 192 تحت به ظرفیت اقامت استان اضافه شده و برای 50 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

او با بیان این که چهار طرح در مشهد و دو طرح در شهرستان بینالود قرار گرفته است، ادامه داد: مجتمع گردشگری سیلوز با حجم سرمایه گذاری 743میلیارد ریال و اشتغال 15 نفر با 6 هزار متر مربع زیر بنا و مهمانپذیر غلامعلی زاده با حجم سرمایه گذاری 49 میلیارد ریال و اشتغال 5 نفر در شهرستان بینالود افتتاح شد.

مکرمی فر اضافه نمود: هم زمان هتل یک ستاره رسول با حجم سرمایه گذاری 58میلیارد ریال و اشتغال پنج نفر با ظرفیت 28 تخت و مهمانپذیر بنیاد نیکوکاری نور آل یاسین با حجم سرمایه گذاری 137 میلیارد ریال و اشتغال 10 نفر با 50 تخت در مشهد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: مهمان پذیر بینا متعلق به موسسه خیریه محبان الرضا (ع) با حجم سرمایه گذاری 7.4 میلیارد ریال و اشتغال 5 نفر با ظرفیت 30 تخت و 15 اتاق به بهره برداری رسید.

مکرمی فر گفت: همچنین مهمانپذیر درجه یک صبوری با حجم سرمایه گذاری 187 میلیارد ریال با ظرفیت 30 تخت و 15 اتاق و اشتغال زایی مستقیم برای 10 نفر به بهره برداری رسید.

او با اشاره به شرایط اقتصادی شرح داد: به سیاست گذاری اجرا شده از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فرایندهای سرمایه گذاری اصلاح، کوتاه شده به گونه ای که سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی ترغیب شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اضافه نمود: در حال حاضر 265 تاسیسات گردشگری با 17هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با پیش بینی 12 هزار شغل در استان خراسان رضوی در حال اجراست.

مکرمی فر شرح داد: همچنین راه اندازی کسب و کارهای حوزه های سه گانه این وزارت خانه تسهیل شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 854

به "جزئیات پروژه های افتتاح شده در خراسان رضوی از طریق ویدئوکنفرانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پروژه های افتتاح شده در خراسان رضوی از طریق ویدئوکنفرانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید