تغییر چیدمان مبلمان اداری با رعایت چند نکته مهم

به گزارش مجله گیتی رو، برای تغییر چیدمان مبلمان اداری و ایجاد یک فضای شاداب و پرانرژی باید به انتخاب صحیح وسایلی مانند میز گروهی و جایگاه مناسب فکر کنید. همچنین حین انتخاب وسایل به رنگ آن ها و تاثیر آن ها بر محیط کار اهمیت دهید.

تغییر چیدمان مبلمان اداری با رعایت چند نکته مهم

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - آیا با دیدن چهره کلافه و خسته کارمندان خود از استخدام آن ها پشیمان می شوید؟ بهتر است دلیل بی حوصلگی کارمندان خود را پیدا کنید. اصلی ترین دلیل کاهش بازده کار افراد یک اداره یا دفتر کار، بی روح بودن محل کار است. شاید قبل از این که این مطلب را بخوانید به تغییر چیدمان و دکوراسیون اداری محل کار کارمندان خود فکر نموده باشید. اما مهمترین چیزی که بلافاصه به ذهن شما می آید، هزینه این تغییرات است.

انتخاب درست و منطقی وسایل اداری (office furniture) اولین قدم برای تزریق شادابی به محیط کار کارمندان است. تجهیزات اداری شیک و زیبا نه تنها شادابی را به افراد یک تیم تزریق می نماید، بلکه انگیزه آن ها برای ماندن در محل کار و ادامه دادن فعالیت مفید را افزایش می دهد. تحقق این موارد به افزایش راندمان و بازده کار تیمی مجموعه منتهی خواهد شد.

وسایلی را انتخاب کنید که درخور استایل شما هستند

زمان خلاقیت فرا رسیده است! آیا به دنبال وسایل سنتی هستید یا تجهیزات مدرن امروزی را بیشتر می پسندید؟! بهتر است بدانید که چوب حس سنتی تری نسبت به سایر وسایل القا می نماید. شیشه و فلزات براق برای سلیقه مدرن مناسب تر هستند. برای چیدمان مبلمان اداری به این ویژگی باید توجه کنید.

اما بهترین گزینه چیست؟ بهترین انتخاب ترکیب کردن این دو ویژگی است. با ترکیب چوب و فلز هر دو حس سنتی و مدرن را در قالب وسایلی مانند میز های اداری با قابلیت تنظیم ارتفاع (height adjustable desk) به وجود بیاورید. زیبایی را در محیط کار خلق کنید؛ سطح میز چوبی در کنار دسته های فلزی و شیشه های براق حس حرفه ای بودن را در کارمندان القا می نماید.

وسایلی را انتخاب کنید که با هدف کار شما همخوانی دارند

حین انتخاب و چیدمان اداری گزینه های زیادی به ذهن می رسد. شاید فکر کنید که این محل فقط برای کار است و وسایل اداری نمی توانند انتظاراتی که از کارمندان دارید به خطر بیندازند. باید بدانید که چیدمان مبلمان اداری می تواند بر روی هدف کار گروهی تاثیر داشته باشد. مبلمان و وسایل اداری شیک و باکیفیت می توانند شما را در رسیدن به اهداف کار کمک نمایند.

بیشتر بدانید:5 راهکار ارزان برای تغییر دکوراسیون اداری برای مثال اگر کار شما به نحوی است که مشورت و جلسات تیمی نقش مهمی در موفقیت و رسیدن به اهداف ایفا می نماید، بهتر است به سراغ میز های گروهی بروید. در این میان می توانید، طرح های جالب میز های گروهی ایستاده (standing desk dubai) را دراشکال مستطیلی یا L مانندانتخاب کنید. کارآیی میز گروهی نیز بسیار مهم است. آیا میز دارای فضای کافی برای قرار دادن فایل ها و لب تاب است؟ آیا کارمندان می توانند پا های خود را در زیر میز دراز نمایند؟ اگر جواب این سوالات مثبت است، انتخاب درستی انجام داده اید.

جایگاه را نباید فراموش کنید

اگر کارمندان شما برای تصاحب کردن جایگاه راحت تر و فرار از جایگاه های زمخت، صبح ها زودتر از موعد سر کار می آیند، وقت آن رسیده که به خرید جایگاه های مناسب فکر کنید. این مسئله را بدانید که همه جایگاه های خوب قطعا گران نیستند، جایگاه های خوب آن هایی هستند که قابل تنظیم و تطبیق پذیر هستند. اگر یکی از کارمندان جایگاه خود را با فرد دیگری عوض کرد، جایگاه باید توانایی تطبیق با فرد جدید را داشته باشد. این دسته از وسایل اداری (office furniture dubai) را می توان با کیفیت دانست.

یک جایگاه داری با کیفیت این قابلیت را دارد که خمیدگی طبیعی کمر فرد را در دراز مدت حفظ کند. این جایگاه باید کمر را به خوبی حمایت کند. عمق نشستن نیز بسیار مهم است. اگر عمق نشستن یک جایگاه زیاد باشد، به مرور زمان پا ها خواب می فرایند و درد های مقطعی در پایین کمر حس می گردد.

رنگ و نورپردازی وسایل و چیدمان

از منظر علم روانشناسی، رنگ ها بر روی ذهن افراد تاثیر گذار هستند. برای مثال اگر می خواهید یم محیط پر انرژی داشته باشید، از رنگ نارنجی بهره ببرید. اگر می خواهید تفکر و اندیشه کارمندان را افزایش دهید، از رنگ آبی بهره بگیرید. از طرف دیگر رنگ ها نباید در کار کارمندان اختلال ایجاد نمایند. برخی از رنگ ها باعث سر درد می گردد. می توانید از رنگ برند خود برای چیدمان وسایل اداری بهره ببرید. با این کار هویت دفتر و محل کار حفظ می گردد.

منبع: setare.com
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1549

به "تغییر چیدمان مبلمان اداری با رعایت چند نکته مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر چیدمان مبلمان اداری با رعایت چند نکته مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید