تعمیر تلویزیون در کمترین زمان با امداد تی وی

به گزارش مجله گیتی رو، خبرگزاری خبرنگاران- تعمیر تلویزیون با امداد تی وی علاوه بر آنکه سریع و راحت انجام می گردد نیازی به حمل و نقل تلویزیون به تعمیرگاه را ندارد، زیرا این مرکز تعمیرکاران خود را به منزل شما اعزام کرده و تعمیرات در محل مورد نظر شما انجام می گردد.

تعمیر تلویزیون در کمترین زمان با امداد تی وی

به طور کلی امداد تی وی یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی،QLED ، پلاسما ، تلویزیون های هوشمند و غیره بوده و خدمات تعمیری خود را برای تمامی برند های مختلف تلویزیون مانند سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، سونی، توشیبا، صنام و غیره ارائه می دهد. این مرکز با راحتی و سرعتی که در کار دارد همواره به مشتریان خود آرامش خاطر داده و با ارائه گارانتی سریع خدمات تعمیر تلویزیون احساس امنیت را به مشتریان انتقال می دهد.

خطاها و آسیب های رایج در تلویزیون های مختلف شامل چیست؟

بعضی از ایرادات و آسیب های رایج که در تلویزیون های مختلف ایجاد می شوند شامل موارد زیر هستند:

1 . آسیب تماشا صفحه نمایش

در صورتی که صفحه نمایش تاریک بوده و یا یک نیمه از آن تاریک است اما صدای دستگاه به صورت عادی به گوش می رسد نشان از خراب بودن یا اصطلاحا سوختن ال ای دی دارد . در این صورت باید ال ای دی دستگاه تعویض شود.

2 . تلویزیون دارای صدا بوده اما تصویر ندارد.

این مشکل به علت آسیب تماشا صفحه یا برد مدار ایجاد می شود و برای رفع کردن آن باید از افراد متخصص در این زمینه یاری بگیرید.

3 . تلویزیون دارای تصویر بوده اما صدا ندارد.

ایجاد شدن این مشکل معمولاً به علت خرابی برد پردازش بوده و احتیاج است که این قطعه تعمیر یا تعویض شود. بعلاوه ممکن است اسپیکرهای دستگاه نیز احتیاج به تعویض داشته باشند.

4 . تار شدن، پرش و ایجاد راه راه های افقی و عمودی بر روی تصویر

در صورتی که پس از روشن کردن تلویزیون ، متوجه علائم ذکر شده در بالا در تصویر شدید ، به احتمال زیاد مشکل در ال ای دی یا ال سی دی تلویزیون بوده و احتیاج به آنالیز تخصصی دارد.

5 . پاک شدن کانال های تلویزیون

هنگامی که آی سی حافظه مین برد خراب شود موقع روشن کردن تلویزیون، صفحه سیاه بوده و چیزی مشاهده نمی شود. چاره کار تعویض آی سی حافظه مین برد بوده و در صورتی که تعویض قطعه به سرعت انجام نشود موجب خراب شدن کل تلویزیون می شود.

6 . مسائل ناشی از نوسانات برق

با توجه به این که تلویزیون با برق کار می نماید در صورتی که در برق نوسان وجود داشته باشد ممکن است تلویزیون ناگهان خاموش شود . برای جلوگیری از ایجاد خرابی در تلویزیون و آسیب برد پاور دستگاه ، ضروری است از محافظ برق استفاده شود.

در صورتی که نوسانات برق زیاد باشد و برد پاور آسیب ببیند عملکرد بعضی دیگر از قطعات مانند مین برد نیز با اختلال روبرو شده و بعلاوه تامین ولتاژ و آمپر مین برد انجام نمی شود ، در نتیجه ممکن است سی پی یو سوخته و دستگاه دچار مسائل جدی شود.

بعضی دیگر از خرابی ها و ایرادات شایع در تلویزیون شامل قابل تنظیم نبودن وضوح تصویر، روشن ماندن دستگاه طی مدت زمان طولانی، هماهنگ نبودن صدا و تصویر با یکدیگر، ایجاد نمایش پیغام No Card inserted در صفحه نمایش، خاموش و روشن شدن اتوماتیک تلویزیون، هنگ کردن تلویزیون، ویروسی شدن دستگاه و... می باشد.

تعمیر تلویزیون در تهران با امداد تی وی

با توجه به اینکه تلویزیون یکی از وسایل محبوب در خانواده است که در اوقات فراغت و برای تفریح استفاده می شود و این دستگاه ممکن است با پیچیده ترین خطاها روبرو شود، توصیه می شود در هنگام مشاهده کوچکترین خطا یا ایرادی در تلویزیون خود با امداد تی وی تماس بگیرید.

این مرکز با دارا بودن بیش از 30 سال سابقه کاری و تجربه زیادی در زمینه عیب یابی انواع دستگاه های تلویزیونی داشته و می تواند به وسیله تکنسین های ماهر و متخصصی که در زمینه تعمیر انواع تلویزیون حرفه ای عمل می نمایند مسائل دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل تهران

تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

تعمیر تلویزیون سونی در منزل ، از مهمترین خدمات امداد تی وی است. تعمیر تلویزیون در امداد تی وی با گارانتی و تعرفه ای اتحادیه، انجام می شود.

09335051212 - 66971212 -021

www.emdadtv.com

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2054

به "تعمیر تلویزیون در کمترین زمان با امداد تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر تلویزیون در کمترین زمان با امداد تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید